Re: 5-10-15

From: "tweety" <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: 5-10-15
Date: Mon, 4 Mar 2002 12:54:50 +0100

Użytkownik "Robert Szymczak" <r...@t...pl> napisał w
wiadomości news:3C83465D.365820FB@telepraca-polska.pl...

> Jeśli czujesz się napadnięta to sorry, ale tak się składa, że gdybym
> chciał Cię napaść to zrobiłbym to odnosząc się do Twojego postu nie
> zaś Jacka. Tak jak Tobie wolno wyrażać swoje poglądy, tak samo wolno
> wyrażać je mnie. Co też zrobiłem.

Nie czuje sie napadnięta tylko dośc typowo potraktowana, własnie jak
wiekszośc ludzi, ale ja nie jestem wiekszośc.......

> Chodzi mi o to, że większość ludzi (podobnie jak Ty) we wspólnym
> życiu z niepełnosprawną osobą widzi tylko i wyłącznie kalectwo i
> problemy z tym związane.
Wiesz, pewnie mnie zaraz zakrzyczycie i bedziecie mieli do tego prawo, ale
powiem tak:
ja własnie widze w osobie niepełnosprawnej ruchowo kalectwo i jak mam sie
cieszyc, ze mam meza, który nie moze chodzic np. czy chodzi o kulach skoro
urodziło nam sie dziecko (to tylko hipoteza wspólnego zycia) i trzeba wnieśc
wózek dziecięcy ze spiącym maluchem na drugie piętro? Ja nie potepiam ludzi
niepełnosprawnych i bron Boże nie odsyłam ich do Oświecimia czy cos takiego!
ale uwazam, ze wspólne zycie to nie tylko intelekt (choc pewnie wielu ludzi
niepełnosprawnych ma piekne umysły, piekniejsze niz niejeden baran normalny)
ale chodzi o zwykłe normalne sprawy. Ja nie czuje sie na siłach dzwigać na
brakach swoje zycie, dziecka i jeszcze męza. Mam chyba prawo do tego by
normalnie zyc i cieszyc sie z męza który mnie moze nosic na rekach. Przykro
mi jezeli kogos uraziłam, ale takie jest moje zdanie. Wyraziłam sie jasno i
od serca nie obiecuje chłopakowi niepełnosprawnemu miłosci po to by go
zranic odrzucając, poprostu nie pozwalam sobie na takie uczucia i nie daje
komus złudnej nadziei. Moze jestem egoistka, moze jestem okrutna,
przepraszam.

Magdalena
GG 472276
Jakby zapominając, że jeśli dajemy sobie