Re: 5 lat po slubie-dlugie

From: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: 5 lat po slubie-dlugie
Date: Fri, 4 Jan 2002 12:28:16 +0100

Użytkownik Iwonka <b...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8...@a...swietochlowice.dialup
.inetia.pl...
> No wlasnie...
> dzis mija piata rocznica jak z moim kochanym
> powiedzielismy sobie przysiege przed USC. Bylo to
> 5 wspanialych lat.Tylko,ze mial byc jeszcze koscielny,
> ale...
> Pozdrawiam cieplutko z mroznego Jaworzna (-13)
> Iwonka

Serdeczne gratulacje z okazji 5 rocznicy ślubu, doczekania w szczęściu do
złotych godów i dalszych.
Tylko Grzrgorz musi zdecydować, czy ze względu na twoje spełnienie w 100%
jest w stanie zapomnieć o swoich uprzedzeniach. Ksiądz jest też tylko
człowiekiem i wytłumacz mu,że nie staje przed księdzem tylko przed Bogiem,
który jest dla Ciebie bardzo ważny.Mam nadzieję,że Ci się uda.
Pozdrawiam Ramzes.