Re[6]: co robić z trawą?

Data: 2004-06-09 08:35:11
Temat: Re[6]: co robić z trawą?
Od: Krzysztof Marusiński <k...@m...prv.pl>

Witaj Jan_jr!
W Twoim liście przeczytałem:

J> Rąbanie drewna robi się tak popularne, że istnieje obawa,
J> iż lasów w Polsce braknie aby zaspokoić wymogi dyrektywy
J> nakazującej 7,5% udział paliw odnawialnych w systemie
J> energetycznym kraju.

Po uważnym przeczytaniu Twojego wywodu pomyslałem sobie:
szkoda, ze tyle energii poszło w gwizdek :-).
Pomyslałem sobie: on tak mądrze i ciekawie pisze, że warto
aby przekonywał "na temat".
Nie pisałem, że maleje wykorzystanie drewna (patrz powyżej). Pisałem, że
siekiera jest narzędziem które wykorzystuje sie w coraz
mniejszym stopniu. Chodziło mi o wprowadzanie nowych
technologii spalania drewna. Obecnie, coraz częściej, z uwagi
na nowe piece, drewno tylko się piłuje a nastepnie, bez
rąbania wkłada do pieca.
Drewno w postaci zrębków także nie wymaga obróbki siekierą.
Podobnie jest z wierzba energetyczna i różnymi innymi
malwami.

Jednak, Twój wywód nie poszedł na marne. Wykazałeś się
determinacją w dochodzeniu prawdy. Gratuluję postawy i podziwiam.
Krzysztof Marusiński