Re: 7 schodow -- pochylnia?

Data: 2002-01-31 13:40:10
Temat: Re: 7 schodow -- pochylnia?
Od: a...@i...org.pl (algraf)

To jest kwestia tylko Twojej wyobrazni :-)
Ja, wybilem dziure z scianie nosnej bloku, zamontowalem futryne,
zamontowalem balkon, dokupilem dzwig. Pochylnia na kladce schodowej to
urojony pomysl bo spadek tej pochylni tylko utrudni, a nie ulatwi Ci zycie.
Nie wiem czy Twoj opiekun zna techniki wciagania wozka po schodach ? Jest
program PFRON (PCPR'Y go realizuja) dofinansowania znoszenia barier. Wiec,
moze schodolaz, podjazd, dzwig (ale jest drogi).
Wiesz, niedlugo razem z kilkoma zapalencami otworzymy serwis dla ON z
wszystkimi danymi, jak pokonywac takie problemy jak Twoj, prace trwaja i
mysle ze za miesiac serwis juz bedzie stal na serwerze.

pozdr.
arek