Re: 7 schodow -- pochylnia?

From: "Sobar" <s...@p...com>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: 7 schodow -- pochylnia?
Date: Fri, 1 Feb 2002 19:33:01 +0100

Witam,

algraf napisał w wiadomo?ci: <000c01c1aa5b$9c5beae0$c6a563d9@ppp>...

> To jest kwestia tylko Twojej wyobrazni :-)

Chcialbym, zeby tak bylo... Z drugiej strony, wlasnie wyobraznia podsuwa mi
na razie tylko te pochylnie.

> Ja, wybilem
> dziure z scianie nosnej bloku, zamontowalem futryne,
> zamontowalem balkon, dokupilem dzwig.

A na ktorym pietrze mieszkasz? -- bo ja na szostym.

> Pochylnia na kladce
> schodowej to urojony pomysl

... ...

> bo spadek tej pochylni tylko
> utrudni, a nie ulatwi Ci zycie.

Zdaje sobie sprawe, ze nie jest to rozwiazanie perfekcyjne. Kieruje sie tu
zreszta przede wszystkim opinia mojego opiekuna -- ostatecznie to dla niego
(a wlasciwie: niej) musi byc rozwiazanie dobre.

Nie orientuje sie dobrze w tych sprawach, dlatego wlasnie bardzo licze na
podpowiedzi -- nie wydaje mi sie, zeby moj problem byl odosobniony.

> Nie wiem czy Twoj opiekun
> zna techniki wciagania wozka po schodach ?

Zadnego szkolenia nie przechodzil(a), jesli o to chodzi... Ale juz ma spooro
doswiadczenia. Techniki jednak tez wymagaja jakiejs dozy sprawnosci
fizycznej i sily.

> Jest program
> PFRON (PCPR'Y go realizuja) dofinansowania znoszenia
> barier. Wiec, moze schodolaz, podjazd, dzwig (ale jest
> drogi).

Dofinansowanie zostawiam sobie na pozniej -- najpierw musze znalezc jakies
(dobre) rozwiazanie. Bardziej martwi mnie, jak na zaawansowane
przystosowania zapatruja sie spoldzielnie. Jak trudno przyszlo Ci
wynegocjowac Twoje rozwiazania?

Schodolaz... tak, probowalem sie troche w tym rozejrzec w internecie. Moj
opiekun :) jest sceptyczny. Robia wrazenie bardzo ciezkich. Chyba odpada w
przypadku checi poruszania sie np. po lace, sciezce gruntowej -- no, a
trudno sobie wyobrazic montaz, demontaz i przechowywanie czegos takiego przy
kazdorazowym uzyciu... Ale bardzo chetnie poznalbym opinie uzytkownikow, bo
ja to widzialem tylko na obrazku.

O jaki podjazd i dzwig chodzi?

Jesli moglbym na cos zwrocic uwage: powinno to byc rozwiazanie w miare
odporne na wandalizm. U mnie w bloku nie jest on jakims strasznym problemem,
ale... jak (prawie) wszedzie.

> Wiesz, niedlugo razem z kilkoma zapalencami
> otworzymy serwis dla ON z wszystkimi danymi, jak pokonywac
> takie problemy jak Twoj, prace trwaja i mysle ze za
> miesiac serwis juz bedzie stal na serwerze.

Bardzo chetnie przestudiuje. Z gory dziekuje i gratuluje zapalu do pracy!

Pozdrawiam,
Bartek

06.02 algraf
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla