9/11 raz jeszcze

71. Data: 2017-07-29 17:36:45

Temat: Re: 9/11 raz jeszcze
Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 7/29/2017 10:19 AM, Chiron wrote:

> Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
.com...
> [...]
es#Cockpit_recorders

> Lot 77 miał uderzyć w Pentagon- czarna skrzynka nie nadawała się do
> odtworzenia. Lot 93- przechwycony przez pasażerów- rejestrator okazany
> rodzinom (przesłuchali).
>
> GDZIE SĄ LINKI DO LOTÓW 11 I 175? Te, w których stwierdza się, że
> znaleziono i odczytano rejestratory? Przecież to WYŁĄCZNIE o tym tu
> piszemy.
> <rs>- albo jesteś (przepraszam za okreslenie) kłamcą i manipulatorem,
> albo ja nie potrafiłem tego znaleźć w linkowanych przez Ciebie źródłach.
> [...]

skoncze te rozmowe na tym, bo widac ze znizasz sie do poziomu Ikselki.

napisales: "W mojej wikipedii na ten przykład stoi wyraźnie, że nie
odnaleziono ŻADNEJ z 4 skrzynek."

wyzej podalem cytat z tejze wikipedii, ktory swiadczy zupelnie o czym
innym. wiec albo ty jestes klamnca, albo manipulujesz, albo kolejne
przypalanie cie na pisanie bredni boli, albo jestes faktycznie zwyklym
betonem, ktory nigdy sie do pomylki nie przyzna. wszysko jedno. szkoda
mi czasu na tego typu rozmowe. idz gadaj z Ikselka. jestescie na jednym
poziomie. roznicie sie tylko tym, ze ona jest durnym, agresywnym
babonem, ktorego trzymam w KFie. <rs>

72. Data: 2017-07-29 17:48:05

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 7/28/2017 9:35 PM, Pszemol wrote:
> Myślę, że ją wcięło i to porządnie.
> Nie będzie więcej pytań! ;-)

Nie doceniales jej. To jest jednak bezmózg. Zawsze byla, a od kiedy
zrobila sie chamska i agresywna, to juz nie chce brudzic mojego monitora
jej wypocinami. Nie wiedzialem, ze grupa o psychologii tak nisko upadla.
<rs>

73. Data: 2017-07-29 18:29:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

rs <n...@n...spam.info> wrote:

> Nie wiedzialem, ze grupa o psychologii tak nisko upadla.

Która to?
LOL

PS. Widzę, że bez oporów rozmawiasz tu z najbardziej dystyngowanym
Pszemolem z Pszemoli ?

74. Data: 2017-07-29 19:48:06

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
b.com...

> [...]
> czasu na tego typu rozmowe. idz gadaj z Ikselka. jestescie na jednym
> poziomie. roznicie sie tylko tym, ze ona jest durnym, agresywnym babonem,

Ikselka:
"Widziałeś może jakieś szczątki któregokolwiek z samolotów, które rzekomo
uderzyły w WTC lub Pentagon?"

W WTC- nie znaleziono ŻADNEJ skrzynki, ale znaleziono...paszporty. W
Pentagon- znaleziono nieczytelną skrzynkę- to jakby nie odnaleźć żadnej.
Twierdzenie, że znaleziono w tych 2 wypadkach czarne skrzynki jest więc
fałszywe (w przypadku "pentagońskiej" nie da się udowodnić, że to z tego
samolotu). Na dodatek zamiast odnieść się do tego, co napisał pilot CIA-
ironizujesz. Tak naprawdę to za wiele nie masz do przekazania, jak coś się
nie zgadza z Twoimi teoriami.

--
Chiron

75. Data: 2017-07-29 20:13:05

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 7/29/2017 1:48 PM, Chiron wrote:

> Ikselka:
> "Widziałeś może jakieś szczątki któregokolwiek z samolotów, które rzekomo
> uderzyły w WTC lub Pentagon?"
>
> W WTC- nie znaleziono ŻADNEJ skrzynki, ale znaleziono...paszporty.

Chiron:
"W mojej wikipedii na ten przykład stoi wyraźnie, że nie odnaleziono
ŻADNEJ z 4 skrzynek."

BZDURA. stoi w wikipedii jak wol, ze znalezli. podalem dodatkowo dwa
linki do uznanych dziennikow. odnosnie lotu 93. wiec klamiesz. i
dodatkowo podkreslasz, ze nie odnaleziono ZADNEJ.

Ikselka/Chiron:
"Widziałeś może jakieś szczątki któregokolwiek z samolotów"

ja: TAK WIDZIALEM.

czego jeszcze chcesz? czym bedziesz teraz manipulowac? ty naprawde
powinienes zaczac nosic mocherowy beret. a teraz naprawde idz rozmawiac
z tym kocmoluchem, bo naprawde znizyles sie juz do jej poziomu. co
chcesz udowodnic? och zapomnialem, ze ty nie potrafisz odpowiadac wprost
na zadawane pytania.

> Pentagon- znaleziono nieczytelną skrzynkę- to jakby nie odnaleźć żadnej.

oooo. to jak jest. ze nie odnaleziono ZADNEJ, czy to tak jakby nie
odnaleziono zadnej. jestes zwykly oszust i tchorz, ktory nie ma jaj,
zeby sie przyznac do bledu i teraz bedziesz jechal w zaparte z gowno
wartymi paszportami, bo nikt do nich w tej chwili juz nie przywiazuje
zadnej wagi.

> Twierdzenie, że znaleziono w tych 2 wypadkach czarne skrzynki jest więc
> fałszywe (w przypadku "pentagońskiej" nie da się udowodnić, że to z tego
> samolotu).

tak. bo w pentagon wpada kilka samolotow dziennie. faktycznie nie
wiadomo z ktorego ta skrzynka byla.

> Na dodatek zamiast odnieść się do tego, co napisał pilot CIA-
> ironizujesz. Tak naprawdę to za wiele nie masz do przekazania, jak coś
> się nie zgadza z Twoimi teoriami.

ten sam koles twierdzi, ze ladowanie na ksiezycu to hoax. robia ci wode
z mozgu, przepisuja historie na twoich oczach, a ty jestes tak durny, ze
im na pozwalasz. nie potrafisz rozroznic missinformacji wynikajacej z
parcia na szklo od faktow. powoli trace do ciebie resztki szacunku. <rs>

76. Data: 2017-07-29 20:46:35

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

rs <n...@n...spam.info> wrote:

> [...]
> im na pozwalasz. nie potrafisz rozroznic missinformacji wynikajacej z
> parcia na szklo od faktow. powoli trace do ciebie resztki szacunku. <rs>

Nie wystarcza mu wiedzy aby zdyskwalifikować kolesia...

Podoba mi się wyjaśnienie "swobodnego spadku" WTC jakie podał na wykładzie
profesor Muller z uniwersytetu Berkeley.
Jak znajdę ten wykład gdzieś to go tu zamieszczę bo ładnie tłumaczy jak
stalowe belki podgrzane do 600C gną się i poddają ciężarowi piętra co
powoduje następnie lawinową reakcję pięter poniżej...

Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy, że drapacze chmur buduje się inaczej
niż nasze komunistyczne "bloki" - to nie są wieżowce murowane, ze ścianami
nośnymi tylko lekkie konstrukcje stalowe - ściany w nich dają tylko
zabezpieczenie przed warunkami atmosferycznymi ale nie stanowią
strukturalnej czesci budynku.

Nadwyrężenie takiej stalowej belki nośnej mimo przewymiarowania normalnie
stosowanego, spowoduje katastrofę.

To tak samo jak płaskoziemcom brakuje wiedzy aby zdyskwalifikować pierdoły
opowiadane na temat płaskiej Ziemii.
Brak narzędzi do krytycznego myślenia. Jeden z nich mi powiedział, że
okrągła Ziemia wymaga aby tafla wody była zakrzywiona a "przecież wszyscy
wiedzą" że woda jest zawsze poziomo, nawet robi się z niej poziomice. I co?
I nic. Szach mat globetards! :-)

77. Data: 2017-07-29 22:17:54

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
b.com...

> [...]
>
> BZDURA. stoi w wikipedii jak wol, ze znalezli. podalem dodatkowo dwa linki
> do uznanych dziennikow. odnosnie lotu 93. wiec klamiesz. i dodatkowo
Ściema. Znaleziono tylko z tego, który nie rozwalił się o nic. Znaleziono
wiele. Każdy samolot ma 2 rejestratory. Miałem na mysli te, co walnęły w
WTC- nie znaleziono nic. Silniki? To Twoja relacja. Ja pozostanę sceptyczny
(szukałem- nie znalazłem). Nie znaleziono skrzynek z "tego", co walnęło w
Pentagon. No właściwie znaleziono coś, ale nie udało się odczytać i
udowodnić, z jakiego samolotu!

> [...]
> tym kocmoluchem, bo naprawde znizyles sie juz do jej poziomu. co chcesz
> udowodnic? och zapomnialem, ze ty nie potrafisz odpowiadac wprost na
Tematem jest 9/11 i wszelkie wątpliwości. Na tekst, że nie znaleziono żadnej
z 4 skrzynek Ty- z ironią i protekcjonalnością nie napiszesz "znaleziono
TYLKO czarne skrzynki od tego samolotu, z którego- jako jedynego- wydobyto
ofiary. To samolot, który przejęli pasażerowie- co ma odzwierciedlenie w
tych rejestratorach. Z 2 z WTC (4 skrzynki) nie znaleziono niczego. Z tego,
co uderzył w Pentagon- znaleziono jedną- nieczytelną całkiem". Ty zamiast
tego wrzucasz linki po angielsku nie odnoszące się do tego, co dzieli nasze
poglądy- lecz do tego, do czego tu wątpliwości nie ma. I kleisz głupa pisząc
coś o moim internecie. Uprawiasz- jak_zwykle- erystykę. I to bardzo
nieudolną. To, co robisz- to propaganda w czystej postaci.
- traktor nie odjedzie- koło jest zepsute.
- co ty mówisz- 3 koła są dobre!

> [...]
> paszportami, bo nikt do nich w tej chwili juz nie przywiazuje zadnej wagi.
Nie znaleziono 4 skrzynek samolotów z WTC, a znaleziono paszporty. No ale to
normalne :-)

> tak. bo w pentagon wpada kilka samolotow dziennie. faktycznie nie wiadomo
> z ktorego ta skrzynka byla.
Nie znaleziono ŻADNEJ z 4 z WTC. Znaleziono JEDNĄ JEDYNĄ NIECZYTELNĄ z
samolotu, który miał walnąć w Pentagon. Zniknęły wokół wszystkie zapisy z
kamer (służby rządowe zarekwirowały- do dziś nie udostępniono), a w
Pentagonie dziura jak po rakiecie. Nie znaleziono charakterystycznych
elementów dla samolotu pasażerskiego. Ba! Jak się przeanalizuje tę
katastrofę, to wychodzi, że ten pilot to jakiś geniusz. Na dodatek
znalezienie tylko jednego i to nieczytelnego rejestratora po takiej
katastrofie jest niemalże cudem! W historii świata z o wiele ciężych
katastrof odczytywano rejestratory. Za wyjątkiem tych, które rozbijały się
nad wodą- prawie zawsze zostawały znalezione i odczytane! A tu- nic!
Rozumiem, że dla Ciebie samo to nie jest czymś podejrzanym?

> [...]
> na pozwalasz. nie potrafisz rozroznic missinformacji wynikajacej z parcia
> na szklo od faktow. powoli trace do ciebie resztki szacunku. <rs>

Nie wiem, czy był czy nie hoax. Piszemy o jego spostrzeżeniach i dowodach,
które podał- jak rozumiem- przed sądem USA. Jedno jest pewne: nie wyjdziesz
poza to, co podają oficjalnie.

--
Chiron

78. Data: 2017-07-29 22:37:56

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 7/29/2017 2:46 PM, Pszemol wrote:

> [...]
> stalowe belki podgrzane do 600C gną się i poddają ciężarowi piętra co
> powoduje następnie lawinową reakcję pięter poniżej...

na YT jest pare filmow kowali, ktorzy robili doswiadczenia z takimi
stalowymi belkami i pokazywali, ze one sie gna w wysokiej temperaturze
jak kluchy. ale nie. nic nie dociera. przyjdzie jakis rzadny "czasu
antenowego gamon", powie ze to niemozliwe i juz sekta jest. zeby tylko
pod prad. prane mozgi wstecznictwa. bo przeciez rzad klamie, we
wszystkim to i w tym.

> [...]
> wiedzą" że woda jest zawsze poziomo, nawet robi się z niej poziomice. I co?

no wlasnie. to jest kosciol i czego dowiodl dzis Chiron i Ikselka, nie
ma co rozmawiac, bo nie ma rzeczowego podloza. ambona, w zaparte i tyle.
nie pogadasz. nie ma jak. a jak przedstawisz do o co prosza, odpowiesz
na pytania, to cie od manipulatorow wyzwa i tyle z tego bedzie. <rs>

79. Data: 2017-07-29 23:55:46

Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

On 7/29/2017 4:17 PM, Chiron wrote:

> [...]

> Ściema. Znaleziono tylko z tego, który nie rozwalił się o nic.
> Znaleziono wiele. Każdy samolot ma 2 rejestratory. Miałem na mysli te,

klamiesz i manipulujesz i nie masz juz cienia przyzwoitosci.

ikselka: Coś wiadomo o ich czarnych skrzynkach? AMERYKANIE nie wydobyli
ich???
Chiron: W mojej wikipedii na ten przykład stoi wyraźnie, że nie
odnaleziono ŻADNEJ z 4 skrzynek

juz nawet zakladajac ze miales cos na mysli, to mowa byla o WTC i
Pentagonie. 3 samoloty. czyli 6 skrzynek, a nie 4. oszuscie.

pytalem czy przetlumaczyc cytat z wikipedii. nie chciales. teraz baw sie
sam. nie rozumiesz. trudno. nie bedziesz.

> Silniki? To Twoja relacja. Ja
> pozostanę sceptyczny (szukałem- nie znalazłem).

to nie jest sceptycyzm. po tylku latach to juz jest zwykla glupota,
bo jak zwykle nie umiesz szukac. wez ty idz na jakis podstawowy kurs
obslugi internetu, bo to zalosc. 3 sekundy w google
http://www.rense.com/general64/wth.htm
http://www.bbc.com/news/world-us-canada-39461005
http://www.popularmechanics.com/military/a5659/debun
king-911-myths-pentagon/

> Tematem jest 9/11 i wszelkie wątpliwości.

nie. nie sa wszelskie watpliwosci. w tej chwili rozmawiamy o tym, ze
podczas 9/11 nie bylo zadnych samolotow. wiec jak? byl lot 93. ale nie
bylo w nowym jorku, choc tysiace ludzi widzialo? wiec jak to jest. byly
nie, byly. a jak nie bylo, to co przyjebalo w wierze i pentago i co
zrobili takie spustoszenie? hologramy, ktore proponuje twoj bohaterski
pilot CIA. pogadaj ze soba i uzgodnijcie jakas wspolne teorie.

> Na tekst, że nie znaleziono
> żadnej z 4 skrzynek Ty- z ironią i protekcjonalnością nie napiszesz
> "znaleziono TYLKO czarne skrzynki od tego samolotu, z którego- jako
> jedynego- wydobyto ofiary.

klania sie text z wikipedii, ktora sam przywolales.

> [...]
> odnoszące się do tego, co dzieli nasze poglądy- lecz do tego, do czego
> tu wątpliwości nie ma. I kleisz głupa pisząc coś o moim internecie.

ja?

Chiron: "mamy inne internety, jak sądzę."

> Uprawiasz- jak_zwykle- erystykę. I to bardzo nieudolną. To, co robisz-
> to propaganda w czystej postaci.
> - traktor nie odjedzie- koło jest zepsute.
> - co ty mówisz- 3 koła są dobre!

sluchaj mozecie sobie z gigantem intelektualnych Ikselka zalozyc kosciol
"Zero Samolotow 9/11". mnie nic do tego.

> [...]
> samolotu, który miał walnąć w Pentagon. Zniknęły wokół wszystkie zapisy
> z kamer (służby rządowe zarekwirowały- do dziś nie udostępniono), a w

najpierw to:
http://www.popularmechanics.com/military/a5659/debun
king-911-myths-pentagon/

zapisy z kamer pokazujacych wjazd samolotow w WTC tez zarekwirowano?
tak? wszyscy naoczni swiadkowie zostali zmanipulowani, moze nawet zabici
przez CIA. bo WTC tak naprawde bylo baza UFO, co profesor juz dawno
udowodnil. och. poczekaj. ktos puka do moich drzwi. trasy z radarow tez
ktos ukradl? czy ty sie zastanawiasz w ogole co podwazasz? gowno wiesz.
siedziales wtedy gdzies na drugim koncu swiata i teraz nagle cos ci
wladlo z inetnetu na ekran i jestes expert. arogancja nie zna granic.

Nie znaleziono charakterystycznych
> elementów dla samolotu pasażerskiego.

3 sekundy na internecie
https://www.theguardian.com/us-news/gallery/2017/mar
/31/pentagon-after-911-attack-american-airlines-flig
ht-77-in-pictures

> Ba! Jak się przeanalizuje tę
> katastrofę, to wychodzi, że ten pilot to jakiś geniusz.
i co w tym zlego. moze byl utalentowany i mial odrobine farta.
wpierdolic sie w budynek mona na autopilocie. wyladowac jest juz
znacznie trudniej.

> Na dodatek
> znalezienie tylko jednego i to nieczytelnego rejestratora po takiej
> katastrofie jest niemalże cudem!

ile masz sytuacji porownawczych, na ktorych podstawie, potrafisz
powiedziec jak sie zachowuje takie rejestratory podczas czolowego
zderzenia z betonowa sciana, albo przygniecione tonami gruzu i
potraktowane ogniem? zero. wiec o swoich cudach opowiadac w swoim kosciele.

> W historii świata z o wiele ciężych
> katastrof odczytywano rejestratory.

jakies porownywalne przyklady poprosze,

Za wyjątkiem tych, które rozbijały
> się nad wodą- prawie zawsze zostawały znalezione i odczytane! A tu- nic!
> Rozumiem, że dla Ciebie samo to nie jest czymś podejrzanym?

widocznie mamy rozne rozumienie slowa NIC, ale to juz mnie nie dziwi.
bedziesz teraz mataczyl do konca swiata.

> Nie wiem, czy był czy nie hoax. Piszemy o jego spostrzeżeniach i
> dowodach, które podał-

on nie podal zadnych dowodow. tu jest twoj problem. ten koles sobie
opowiadal co mu slina na jezyk przyniosla. byc moze nawet i w to
wierzyl. to nie jest dowod. to nie jest fakt. ty po prostu nie
odrozniasz dowodu, faktu od opinii, spostrzezenia. i to pokazujesz
prawie w kazdej rozmowie w ktorej bierzesz udzial.

jak rozumiem- przed sądem USA.

to znowu zle rozumiesz. nie przed zadnym sadem. John Lear podpisal
oswiadczenie, a nie zeznawal przed sadem. oczywiscie nie masz sladowego
pojecia w jakim pozwie to oswiadczenie zostalo zlozone. nie masz tez
sladowego pojecia kim jest Morgan Reynolds, ktory to wlasnie ten pozew
zglosil w 2007.

> Jedno jest pewne:
> nie wyjdziesz poza to, co podają oficjalnie.

ale to juz twoja opinia. tak naprawde to ty nic nie wiesz, jaka jest
moja opinia w tej sprawie. za to na pewno nie bede wierzyl w brednie o
hologramach w nowym jorku pokazujace samoloty wlatujace w WTC. to jest
domena tych od tworzenia teorii konspiracyjnych i tych ktorzy
bezkrytycznie w nie wierza. <rs>

80. Data: 2017-07-30 00:05:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron <c...@t...ja> wrote:

> [...]
> ironizujesz. Tak naprawdę to za wiele nie masz do przekazania, jak coś się

Chirek, bo panu "poziom" piknie :-)

Agatka wygrała z d... .
Nadzwyczajna kasta
Życie