Re: A, B lub C ?

91. Data: 2010-03-29 09:03:32

Temat: Re: A, B lub C ?
Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> no i coś zrobiła niewiasto?!

Spłoszyłam się. ;)

Jak napisałeś o tej "odpowiedniej chwili", to nagle poczułam się jakaś
inwigilowana.

Ewa

92. Data: 2010-03-29 09:06:36

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ze zdjęcia trudno wnioskować.
> no i nie dałaś mi złożyć dowodu miłości.
> chłopaki mnie pewnie zabiją.

Jakoś im to wytłumaczymy.
I nie bierz tego zbytnio na siebie.
A dowód miłości mogę przyjąć w innej postaci. ;)

Ewa

93. Data: 2010-03-29 09:16:54

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

i nie żal ci było?
choć może poczułaś się wolna :)

--

[---]
Ocenzurowano. Ustawa z 31 lipca 1981 roku o kontroli sygnaturek, publikacji

94. Data: 2010-03-29 09:17:30

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> Jakoś im to wytłumaczymy.
> I nie bierz tego zbytnio na siebie.
> A dowód miłości mogę przyjąć w innej postaci. ;)

hmmm..?

--

taka jest moja koncepcja, tak ja to widzę

95. Data: 2010-03-29 09:24:36

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R wrote:

> Dnia 29-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> hmmm..?

Zrób sobie baranka. Na Wielkanoc.
I możesz sobie podyndać. Dyngusem, czyli Lejkiem.

96. Data: 2010-03-29 09:30:19

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> i nie żal ci było?

Trochę mi było żal, ale myślałam już o tym wcześniej.
Zwłaszcza że i tak jakoś mnie przestało to już bawić.

Ewa

97. Data: 2010-03-29 09:33:00

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 29-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> hmmm..?

Muszę się jeszcze nad tym zastanowić. ;)

Ewa (to był żarcik)

98. Data: 2010-03-29 09:37:38

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-29 11:03, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Ty... ślimaczku...

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

99. Data: 2010-03-29 09:38:55

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-29 11:33, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Muszę się jeszcze nad tym zastanowić. ;)
>
> Ewa (to był żarcik)

Dawaj, dawaj. Niech np. okoruje na balu coś.

Qra

100. Data: 2010-03-29 09:42:44

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-29 11:03, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Ty... ślimaczku...

BTW A wiesz, że miałam dokładnie takie samo skojarzenie?

No i fakt, pozazdrościłam Qrze perfekcji w anonimowości. :)

Ewa

Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?