Re: A, B lub C ?

101. Data: 2010-03-29 09:43:31

Temat: Re: A, B lub C ?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

ok :)

--

Smok Horynycz wrócił z imprezy, a żona do niego:
- Piłeś? Chuchnij!!!

102. Data: 2010-03-29 09:44:45

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Dnia 2010-03-29 11:33, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Dawaj, dawaj. Niech np. okoruje na balu coś.

o nie, dziś będę zabezpieczał. przed pleśnią i innymi parchami.

103. Data: 2010-03-29 09:51:36

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-29 11:42, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> BTW A wiesz, że miałam dokładnie takie samo skojarzenie?
>
> No i fakt, pozazdrościłam Qrze perfekcji w anonimowości. :)

Wbrew pozorom jestem strasznie nieanonimowa.

Qra
--
Niestety jestem naturalnie głupia. Zawsze mówię lub robię coś durnego i
przez to ludzie nigdy nie traktują mnie poważnie.

104. Data: 2010-03-29 09:56:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obawiam się, że Qra coś nie bardzo zakumała.
Proszę się rozluźnić i ponownie pokumać.

--
CB

Aha. Mnie co prawda moja prawda nie wydaje się ani moherowa, ani
sfilcowana, ale to moja osobista opinia, wynikająca z niezbyt częstego
przeglądania sie w lusterku.

105. Data: 2010-03-29 10:30:27

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qra chyba bardzo lubi brać wszystko z miejsca na siebie.
Pewnie najstarsza z rodzeństwa była, czy cuś. ;)

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

Przez chwilę zabrzmiało to tak,
jakbyś próbował dotrzeć z czymś do Qury,
i to bez jakiegoś wcześniejszego z półrocznego
pochrząkiwania w zgodnym tonie :-))

106. Data: 2010-03-29 11:03:59

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Mar, 11:51, Qrczak <q...@g...pl> wrote:
> Dnia 2010-03-29 11:42, niebo medea wychyn o i cichym g osikiem rykn o:

> Wbrew pozorom jestem strasznie nieanonimowa.

Nieprawda. Nawet twój brat bliźniak nie wie jak sie nazywasz, ani jak
wyglądasz :-)

Stalker brat

107. Data: 2010-03-29 11:06:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Probably true.

--
CB

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości

[...]
Pewnie gdyby Qra napisała choć rąbek informacji,
dlaczego taka jest, to pewnie by się nam włosy na głowie zjeżyły.

108. Data: 2010-03-29 11:30:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 29 Mar 2010 04:03:59 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Nieprawda. Nawet twój brat bliźniak nie wie jak sie nazywasz, ani jak
> wyglądasz :-)
>
> Stalker brat

Bliźniak? - o żesz, to Qra zbyt zgrabna raczej nie jest ;-P

109. Data: 2010-03-29 11:33:35

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-29 11:42, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Wbrew pozorom jestem strasznie nieanonimowa.

Mi tam bardzo często przechodzi przez głowę pytanie kim jesteś Qro i jak
wyglądasz. Ale to chyba naturalne, że tajemniczość jest pociagająca ... no
nie wiem - w każdym razie na mnie to działa ;) Może to Ty jesteś ten
prawdziwy master na psp ? ;)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

110. Data: 2010-03-29 11:38:57

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-29 13:33, niebożę Przemysław Dębski wychynęło i cichym
głosikiem ryknęło:

> [...]
> wyglądasz. Ale to chyba naturalne, że tajemniczość jest pociagająca ...
> no nie wiem - w każdym razie na mnie to działa ;) Może to Ty jesteś ten

Ale jeszcze nie śnię Ci się w nocy jako niejaka Mariolka?

Qra
--
Waldemar, jak nikt, potrafił osiągnąć efekt czerwonych oczu.

Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?