Re: A, B lub C ?

41. Data: 2010-03-28 19:48:25

Temat: Re: A, B lub C ?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, ale chyba bym się bał o Qrze śnić (tzn z tnrem
z petem, beretem i w czarnych okularach w tle). ;D

--
CB

Jako dziewczę szkolne byłam wysoką blondynką. Ale nieeee... aż takich
koszmarów to CBek chyba nie miewa...

42. Data: 2010-03-28 19:48:44

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> A ja właśnie potrzebuję kogoś kto bezpłatnie skoczy dla mnie po piwo.
> W zamian będzie miał moją dozgonną wdzięczność.

Wskocz do mnie, bo mam. I mam też winko. To co pijemy?

Ewa

43. Data: 2010-03-28 19:50:25

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to raczej nie powinno być ew. problemów.
Uspokoiłaś mnie.
Dzięki. ;)

--
CB

Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

[...]
Nie, nie czuję się chyba w żaden sposób osaczona. Obawiałam się, że może
masz wrażenie, że sam jesteś przez mnie znowu jakoś nadmiernie nagabywany.

44. Data: 2010-03-28 20:05:25

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> No to raczej nie powinno być ew. problemów.

Jakich problemów się obawiałeś?

Ewa

45. Data: 2010-03-28 20:08:13

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-28 21:48, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

Nieważne co. Ważne, by sponiewierało.

Qra
--
Waldemar zajrzał do portfela. "Ostatki" - orzekł.

46. Data: 2010-03-28 20:09:26

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-28 21:48, niebożę cbnet wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Przepraszam, ale chyba bym się bał o Qrze śnić (tzn z tnrem
> z petem, beretem i w czarnych okularach w tle). ;D

Ale dlaczego zaraz z beretem. Ja zwykle chadzam w hełmie.

Qra
--
Kobiety - dojrzewają do 18. roku życia, potem już tylko tyją.

47. Data: 2010-03-28 20:10:48

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-28 21:48, niebożę medea wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

> Nieważne co. Ważne, by sponiewierało.

Pośpieszyłam się o otworzyłam winko. Czerwone.
To o której się Ciebie spodziewać?

Ewa

48. Data: 2010-03-28 20:11:18

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> Jak mam to rozumieć? Jest sposób, żeby to obejść?

oczywiście. tzn nie trzeba wpisywać twoich danych.
uważny czytelnik wykonał w odpowiedniej chwili 5 kliknięć i widział.

--

jeśli pływanie wyszczupla, to co wieloryby robią źle?

49. Data: 2010-03-28 20:12:09

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-28 21:48, niebożę cbnet wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
>
> Ale dlaczego zaraz z beretem. Ja zwykle chadzam w hełmie.

Nie denerwuj się. Chodziło zapewne o filcowy beret, nie mohair. ;)

Ewa

50. Data: 2010-03-28 20:16:15

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> oczywiście. tzn nie trzeba wpisywać twoich danych.
> uważny czytelnik wykonał w odpowiedniej chwili 5 kliknięć i widział.

W odpowiedniej chwili?
Chyba muszę zlikwidować ten profil. Czułam, że to nie najlepszy pomysł.

Ewa

Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?