Re: A, B lub C ?

31. Data: 2010-03-28 19:15:54

Temat: Re: A, B lub C ?
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

a stare to jakie?

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a ile razy na świecie ja byłam zabawna?

32. Data: 2010-03-28 19:17:41

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Ja też nie. Jestem wzrostu siedzącego psa :)

Chodziło mi raczej o cechy charakterologiczne, nie fizyczne. ;)

Ewa

33. Data: 2010-03-28 19:19:20

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Chodziło mi raczej o cechy charakterologiczne, nie fizyczne. ;)

To ja już nie wnikam ;)

--

Paulinka

34. Data: 2010-03-28 19:21:34

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podejrzewam, że Paulinę to bym raczej rozpoznał we śnie. ;)

--
CB

35. Data: 2010-03-28 19:23:25

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 28-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> a jaki z tym kłopot?

Zdawało mi się, że się zablokowałam w wyszukiwarce.

Ewa

36. Data: 2010-03-28 19:34:41

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-28 21:04, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

> Ja też nie. Jestem wzrostu siedzącego psa :)

Jako dziewczę szkolne byłam wysoką blondynką. Ale nieeee... aż takich
koszmarów to CBek chyba nie miewa...

Qra
--
A ja właśnie potrzebuję kogoś kto bezpłatnie skoczy dla mnie po piwo. W
zamian będzie miał moją dozgonną wdzięczność.

37. Data: 2010-03-28 19:35:38

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-28 21:15, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:

997

Qra

38. Data: 2010-03-28 19:36:31

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> Zdawało mi się, że się zablokowałam w wyszukiwarce.

aj waj...:)

--

z cyklu: Pytania Marianny.
- tata, a jak się zaczynał świat to była noc czy dzień?

39. Data: 2010-03-28 19:41:08

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:

> Niekoniecznie trzeba coś na to od razu radzić.
> Obawiam się tylko, abyś w pewnych sytuacjach nie przesadzała
> w oglądaniu się niejako na mnie (jako osobę) odczuwając na
> wyrost jakiś wewnętrzny dyskomfort oraz ~przymus uwolnienia się
> ode mnie.
> Ja naprawdę nie jestem w relacjach z kimkolwiek tak niezwykle
> zaborczy jak chyba nieraz ci się musi wydawać. ;)

Nie sądzę, żebym obserwowała Ciebie bardziej wnikliwie niż obserwuję
większość innych tutaj osób. Owszem, czytam to co piszesz i często mi
się to podoba albo widzę w tym coś "odkrywczego", np. spojrzenie z
innej, nietypowej strony na dany temat. Cenię Twoje zdanie, chociaż
czasami przerażasz mnie niektórymi dziwacznymi podejrzeniami lub
opiniami co do osób i sytuacji na psp. W takich przypadkach wydajesz mi
się kompletnie oderwany od rzeczywistości, jakoś nadmiernie
skoncentrowany na sobie. Chociaż ogólnie uważam, że jesteś świetnym
obserwatorem, uważnym słuchaczem (czytelnikiem), pamiętasz dużo z tego,
o czym się mówi, więc można wnioskować na tej podstawie, że traktujesz
poważnie rozmowy, w których bierzesz udział. I chyba to w sumie cenię u
Ciebie najbardziej.
Nie, nie czuję się chyba w żaden sposób osaczona. Obawiałam się, że może
masz wrażenie, że sam jesteś przez mnie znowu jakoś nadmiernie nagabywany.

Ewa

40. Data: 2010-03-28 19:47:38

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 28-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> aj waj...:)

Jak mam to rozumieć? Jest sposób, żeby to obejść?

Ewa

Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?