Re: A, B lub C ?

21. Data: 2010-03-28 17:27:40

Temat: Re: A, B lub C ?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śniła mi się szkoła i jakaś dziewczyna (trochę starsza i wyższa
ode mnie), która idąc korytarzem przede mną do klasy, coś do
mnie powiedziała, a ja jej coś odpowiedziałem zwracając się
do niej per "Mariolka", na co ona zareagowała jakimś zadowoleniem
i takim protekcjonalnym ~trąceniem mnie łokciem w brzuch.
I jak doszliśmy do klasy to jakaś osoba sprawdzała listę obecności.
W tym śnie wszyscy byli ubrani na biało - dziewczyny w bluzki,
a chłopcy w koszule.

Nie miało to wszystko żadnego konkretnego (świadomego) odniesienia
czy związku z psp czy newsami, ale ta "Mariolka" po zastanowieniu
to skojarzyła mi się właśnie z tobą.

To jakie masz te wymiary? ;)

--
CB

Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

No wiesz, trudno stwierdzić, relatywnie chyba niezbyt postawną. Mogę
podać wymiary. ;)

22. Data: 2010-03-28 17:39:17

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> [...]
>
> Nie miało to wszystko żadnego konkretnego (świadomego) odniesienia
> czy związku z psp czy newsami, ale ta "Mariolka" po zastanowieniu

To była szkoła podstawowa, czy później, w czasie kiedy miałeś już swój
dorosły wzrost? Na etapie szkoły podstawowej dziewczynki do pewnego
momentu szybciej rosną niż chłopcy, więc to mogłabym być ja. ;)

Zawsze tak zdrabniasz imiona kobiet - Jolka, Mariolka, Ewka? Jeśli tylko
do mnie tak mówisz, byłby to dodatkowy znak. ;)

> To jakie masz te wymiary? ;)

Wzrost można chyba gdzieś w archiwum wyguglać. ;)

BTW Czujesz się przez mnie zaczepiany??

Ewa

23. Data: 2010-03-28 17:50:45

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 28-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

spoko, nk oblukane, nie bój żabki :)

--

jeśli pływanie wyszczupla, to co wieloryby robią źle?

24. Data: 2010-03-28 17:54:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To była szkoła podstawowa jak gdyby, bo miałem wzrost
jakiegoś 12-letniego dziecka, a ta dziewczyna była jakaś
wyższa (ale niższa od "wychowawczyni" która sprawdzała
listę obecności) i chyba ciut starsza ode mnie.

Później stała obok mnie w klasie.
A później okazało się, że rozdysponowano wszystkich po
kilka osób po pokojach i ja byłem w tym samym pokoju
z nią i jeszcze jedną dziewczyną.
Poszliśmy do tego pokoju i stwierdziłem, że chyba powinniśmy
przynieść tu swoje ławki z klasy bo ich tam brakowało [choć
były tam jakieś łóżka? tak jakby w akademiku?]...
no i wtedy ten senny wątek się skończył.

Śniło mi się też m.in., że Palikota wywalali z PO i było w PO
spore zamieszanie i ogólne poruszenie, oraz inne zmiany
personalne budzące emocje.

Czuję się czasem w jakiś taki bardziej szczególny sposób
obserwowany przez ciebie. ;)

--
CB

Użytkownik "medea" <m...@o...eu> napisał w wiadomości

[...]

25. Data: 2010-03-28 18:27:48

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> To była szkoła podstawowa jak gdyby, bo miałem wzrost
> jakiegoś 12-letniego dziecka, a ta dziewczyna była jakaś
> wyższa (ale niższa od "wychowawczyni" która sprawdzała
> listę obecności) i chyba ciut starsza ode mnie.

To nie mogłam być jednak ja ;), bo nigdy nie należałam do tych wyższych
i większych. Raczej drobna zawsze w szkole byłam. Nie jakaś bardzo
drobna i mała, ale jednak.

Przyszło mi do głowy, że raczej obstawiałabym Paulinkę. ;)

> Śniło mi się też m.in., że Palikota wywalali z PO i było w PO
> spore zamieszanie i ogólne poruszenie, oraz inne zmiany
> personalne budzące emocje.

Coś by na to w rzeczywistości wskazywało? Nie jestem ostatnio na bieżąco
z polityką. ;) Nawet dobrze by było, gdyby wyrzucili tego pajaca.

> Czuję się czasem w jakiś taki bardziej szczególny sposób
> obserwowany przez ciebie. ;)

Hm, coś mogę na to poradzić?

Ewa

26. Data: 2010-03-28 18:28:18

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> spoko, nk oblukane, nie bój żabki :)

Jakimże cudem?

Ewa

27. Data: 2010-03-28 18:50:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

To mogło też nie być związane wcale z newsami.
Tylko to imię "Mariolka" to jakaś zagadka.

Niekoniecznie trzeba coś na to od razu radzić.
Obawiam się tylko, abyś w pewnych sytuacjach nie przesadzała
w oglądaniu się niejako na mnie (jako osobę) odczuwając na
wyrost jakiś wewnętrzny dyskomfort oraz ~przymus uwolnienia się
ode mnie.
Ja naprawdę nie jestem w relacjach z kimkolwiek tak niezwykle
zaborczy jak chyba nieraz ci się musi wydawać. ;)

28. Data: 2010-03-28 18:52:52

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-28 19:50, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 28-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> spoko, nk oblukane, nie bój żabki :)

Nk jet teraz takim nowym straszydłem, tak?

Qra
--
Matka zbyt długo karmiła Waldemara piersią.
Z kurczaka.

29. Data: 2010-03-28 19:04:11

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> [...]
> drobna i mała, ale jednak.
>
> Przyszło mi do głowy, że raczej obstawiałabym Paulinkę. ;)

Ja też nie. Jestem wzrostu siedzącego psa :)

--

Paulinka

30. Data: 2010-03-28 19:13:13

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> Jakimże cudem?

a jaki z tym kłopot?

--

komuś tu psycha klęka, a ja się zaraz dowiem komu.

Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?
Re: A, B lub C ?