Re: A, B lub C ?

61. Data: 2010-03-28 20:58:57

Temat: Re: A, B lub C ?
Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> OK. Konkretnie to mąż otworzył.

A też masz ochotę wpaść na winko?

Ewa

62. Data: 2010-03-28 20:59:48

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Wiem.

I właśnie jakaś dobra dusz mi udowodniła, że jednak łatwo można mnie
znaleźć.
Ehh, ja to jednak naiwna jestem.

Ewa

63. Data: 2010-03-28 21:01:01

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> Wiem.

no więc jaki problem?
chyba że nie ma dostępu do tamtych dwóch :)

--

Smok Horynycz wrócił z imprezy, a żona do niego:
- Piłeś? Chuchnij!!!

64. Data: 2010-03-28 21:03:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ten beret to taki podświadomy symbol "prawdy". ;)

--
CB

Ale dlaczego zaraz z beretem. Ja zwykle chadzam w hełmie.

65. Data: 2010-03-28 21:09:01

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 28-marzec-10, medea wlazł między psychopatów i wykrakał:

> no więc jaki problem?
> chyba że nie ma dostępu do tamtych dwóch :)

A ma? Dość dziwne by to było.

Ewa

66. Data: 2010-03-28 21:13:40

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia 2010-03-28 22:44, niebożę Chiron wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> A Ty wtedy hełmu nie miałeś i co...
>
> Qra

I zacząłem pisać na psp
:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

67. Data: 2010-03-28 21:18:51

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Wiem.
>
> Ewa
Ja też wiem, ja też wiem!
:-)

--

serdecznie pozdrawiam

Chiron

68. Data: 2010-03-28 21:19:08

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> I właśnie jakaś dobra dusz mi udowodniła, że jednak łatwo można mnie
> znaleźć.
> Ehh, ja to jednak naiwna jestem.

tzn inna dobra niż ja, tak? :)
no - ja się liczę, że mając tam konto jestem obiektem podglądactwa.
no ale co mi tam.

69. Data: 2010-03-28 21:22:47

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Mar 2010 22:57:31 +0200, medea napisał(a):

> OK. Konkretnie to mąż otworzył.
>
> Ewa

No widzisz, jak Ty kręcisz?
;-PPP

70. Data: 2010-03-28 21:23:13

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> A ma? Dość dziwne by to było.

wystarczy że zna nazwisko drugiego. a powinien znać bo pod nim tu pisał
kiedyś.
ale - ta koncepcja nie musi być przecież prawdziwa. w końcu równie dobrze
mogła mu się śnić ta mariola w taki sposób jak pisze.

--

Z cyklu: pytania Ryszarda.
- Tata co ty robisz?

Re: A, B lub C ?