Re: A, B lub C ?

71. Data: 2010-03-28 21:23:23

Temat: Re: A, B lub C ?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Mar 2010 22:58:57 +0200, medea napisał(a):

> A też masz ochotę wpaść na winko?

Dzięki, póki co mam za daleko, ale może kiedyś :-)

72. Data: 2010-03-28 21:24:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Mar 2010 22:59:48 +0200, medea napisał(a):

> I właśnie jakaś dobra dusz mi udowodniła, że jednak łatwo można mnie
> znaleźć.
> Ehh, ja to jednak naiwna jestem.

Widzę, że Trener ma "lokalizacyjne" hobby...

73. Data: 2010-03-28 21:26:38

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> tzn inna dobra niż ja, tak? :)

A to Ty mi wysłałeś wiadomość na n-k parę chwil temu?

> no - ja się liczę, że mając tam konto jestem obiektem podglądactwa.
> no ale co mi tam.

Swoją drogą musisz mnie bardzo nie lubić, skoro mnie nie zaprosiłeś.

Ewa

74. Data: 2010-03-28 21:31:15

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> A to Ty mi wysłałeś wiadomość na n-k parę chwil temu?

> Swoją drogą musisz mnie bardzo nie lubić, skoro mnie nie zaprosiłeś.

a miałem taki zamiar.
tylko zastanawiałem się czy ta eskalacja kontaktów z psp jest dla ciebie
taka fajna. i wyszło mi, że niekoniecznie tak musi być, więc się nie będę
wyrywał.

i ty tak na serio z tym nie lubieniem? :)

--

naikoon ruotsalainen lätkäpeluri sinua umpihangessa!

75. Data: 2010-03-28 21:41:52

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> [...]
> taka fajna. i wyszło mi, że niekoniecznie tak musi być, więc się nie będę

Hm, ale to nie przeszkodziło, żeby ze dwa razy dać do zrozumienia, że
odwiedziłeś mój profil. ;)

> i ty tak na serio z tym nie lubieniem? :)

Serio, tak właśnie pomyślałam.

Ewa

76. Data: 2010-03-28 21:42:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Mar 2010 23:37:42 +0200, Ender napisał(a):

> Ciekawe czy ktoś jeszcze ma takie skrupuły? ;-)

Ja mam. Dlatego zlikwidowałam swój profil w NK ani nie zakładam takowego
nigdzie indziej.

77. Data: 2010-03-28 21:43:07

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> mogła mu się śnić ta mariola w taki sposób jak pisze.

Ale ja nie wyglądam jak Mariolka! No, może mi się trochę utyło przez
zimę, ale bez przesady. ;)

Ewa

78. Data: 2010-03-28 21:43:32

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:

> Użytkownik "medea" <X...@p...fm> napisał w wiadomości

> Ja też wiem, ja też wiem!
> :-)

A co TY wiesz?

Ewa

79. Data: 2010-03-28 21:43:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 28 Mar 2010 23:43:07 +0200, medea napisał(a):

> Ale ja nie wyglądam jak Mariolka! No, może mi się trochę utyło przez
> zimę, ale bez przesady. ;)
>
> Ewa

Polecam taniec brzucha. Uchchch...

80. Data: 2010-03-28 21:44:30