Re: A.Tysiąc o traumie aborcji

Data: 2008-05-09 10:48:05
Temat: Re: A.Tysiąc o traumie aborcji
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Fri, 09 May 2008 11:53:00 +0200, medea napisał(a):

> Oczywiście, że tak. Dziwi Cię to?

Nie rozumiem, jak możesz dzielić ludzi w ten sposób: Twoim tokiem
rozumowania dojdziemy do myślenia kategoriami faszystów niemieckich -
podziału populacji na ludzi i podludzi. Chcesz zaoferować podludziom
dozowanie środków antykoncepcyjnych jak perkalu i szklanych koralików w
zamian za to, aby się tylko nie mnożyli?
W sumie - sorry, ale ROTFL.

--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.