Re: A co jesli ja chce dziecka?

From: "Dunia" <d...@n...net>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: A co jesli ja chce dziecka?
Date: Sun, 01 Jun 2003 14:00:54 +0200

>Witam,
>Mam taki problem, ktorym chcialbym sie z Wami podzielic. Otoz mam 24 lata
>( w tym roku 25 ), moja dziewczyna tyle samo, nasz zwiazek trwa blisko
>poltora roku. Jest nam dobrze razem, wiemy ze chcielibysmy byc razem w
>przyszlosci ale... no wlasnie pojawil sie jeden problem. Ja od "zawsze" wiem
>ze moja wizja przyszlosci to ja + zona + dziecko ( moze dzieci ).

Nie dziwie sie, ze dziewczyna panikuje, jak jej po poltora roku znajomosci
zaczynsz mowic o dzieciach. Ja bym zwiala gdzie pieprz rosnie.

>To chyba
>naturalne ze w pewnym okresie zycia czlowiek czuje jakis instynkt
>macierzynski.

Ty juz czujesz, a ona moze nie. To nie przychodzi na zawolanie.

>No i wlasnie wczoraj rozmawialismy powaznie na temat
>posiadania dzieci ( tz. rozmawialismy juz wczesniej ale czoraj przybralo to
>bardziej hmm.. ostra forme ) .
[cut]
>trafiaja do niej. Dodam jeszcze ze jakos wielce mi sie nie spieszy moge
>jeszcze ladnych pare lat poczekac i mowilem jej o tym, wiec to nie tak ze ja
>naciskam ze ma byc juz zaraz.

Nie rozumiem ? JESZCZE nie chcesz miec dzieci, a JUZ sie klocisz ?
Po co ?

>Z jednej strony wiem, ze to dobra dziewczyna, ma duzo cech, ktorych
>brakowalo mi w poprzednich partnerkach i ze pewnie zycie dobrze by nam sie
>ukladalo.Wiem, ze ciezko (jesli w ogole) bedzie mi znalezc kogos kto pasowal
>by mi tak jak ona.

No, to brzmi pozytywnie.

>Nie wiem czy moge liczyc na to ,ze kiedys jej sie odmieni.

IMO mozesz. U niektorych uczucia macierzynskie przychodza nagle - tak bylo u
mojej mamy, ktora z miesiaca na miesiac stwierdzila - JA CHCE TERAZ DZIECKO
(miala 33 lata), a u niekotrych rodza sie powoli - tak jak u mnie.
Jeszcze rok temu mysl o dziecku powodowala u mnie odruch ucieczki, dzis oswajam
sie z ta mysla, lubie bawic sie z dziecmi znajomych i usmiecham sie na widok
niemowlakow w wozku. Jakis czas temu wywolaloby to u mnie tylko pusty smiech.
Czuje, ze chce miec dzieci, ale wiem jednoczesnie, ze nie teraz i zaraz.
Na szczescie moj maz mysli tak samo ;)

A co jesli
>tak sie nie stanie. Co jesli ktoregos dnia obudze sie rano, bede mial np. 35
>lat i zone ktora nie chce mi dac dzieci. Wiem ze jeszcze jestesmy mlodzi,

35 lat to jeszcze doskonaly czas na dzieci :) Nie narazaj sie co poniektorym
tutaj :)
Moze sie zdarzyc, ze Twoja ukochana bedzie potrzebowala jeszcze 10 lat na
przekonanie sie do macierzynstwa. Moze sie wcale nie przekona.

MO najwazniejsze jest, abys chcial z nia byc, 'na dobre i na zle', niezaleznie

od tego, czy bedzie matka Twoich dzieci. A co, jesli ona nie bedzie mogla miec
dzieci ? Rozwiedziesz sie ?

>ale to juz nie jest wiek typu 17 lat, gdy z dnia na dzien czlowiek mysli
>inaczej.

Och, to sprawa hormonow ;)

>Na dodatek w sobote egzamin-kobyla a ja tu siedze na necie :-/

Lepiej sie ucz, a nie mysl o dzieciach. W koncu ktos musi w przyszlosci zarobic
na pampersy ;)

Dunia
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl