Re: A co jesli ja chce dziecka?

From: "lukas3339" <l...@g...net.pl(ease remove me)>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: A co jesli ja chce dziecka?
Date: Sun, 1 Jun 2003 15:03:03 +0200
Sender: l...@p...onet.pl@pb112.kalisz.sdi.tpnet.pl

"Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> wrote in
message news:slrnbdjqfi.g14.Grzegorz.Janoszka@kier.icsr.agh.
edu.pl...

> Znam kilka kobiet, co super poważnie mówiły, że nie chą mieć dzieci,
> a teraz kupują łóżeczka i śpioszki :)

No to juz jest cos :-)

> Oczywiście, rodziła ona wiele razy, dokładnie wie, co się czuje :)

Wiesz mysle ze nie trzeba przez to przechodzic zeby miec jako takie pojecie.
O ile dla pewnych kobiet ciaza moze byc przyjemna o tyle porod zawsze wiaze
sie z bolem i ze strachem, a szczegolnie ten pierwszy.

> Zastanów się, czy ona jest/będzie na tyle dojrzała, żeby mieć męża i
rodzinę

To jest tak ze ona mysli ze nie jest dojrzala aja mysle ze jest inaczej,
zreszta wiele rzeczy jej sie wydaje, ze nie jest szczupla, ze nieatrakcyjna
itd. ale mysle ze ocenia siebie bardzo surowo.

sie ( szeroko pojete) niz prokreacja.

> Czyli widzisz, że ona stawia swoje ambicje zawodowe ponad rodzinę.
> Wiesz, że jej samodoskonalenie/samozadowolenie będzie ważniejsze
> od Ciebie?

Hmmm... no tutaj albo ja sie niejasno wyrazilem albo Ty cos sobie
dopowiedziales. Ale wyjasnie: mowiac samodoskonalenie nie chodzi bynajmniej
o rozwoj zawodowy, podnoszenie kwalifikacji itp. , a raczej o rozwoj
emocjonalny o probe bycia lepszym czlowiekiem. Ambicje zawodowe nie wchodza
w gre, powiedzialbym ze daleko od tego.

> Moim zdaniem ta dziewczyna jest nienormalna.

Oj, a to dlaczego? Po prostu spytala sie mnie co mysle na temat adpocji, nie
oznacza to ze jest nienormalna wcale.

> Moim zdaniem powinieneś się zastanowić nad inną kobietą, jeśli ta zamierza
> zmienić zdania. Bo jeśli ona zamierza dalej tak myśleć, to w tym związku
> problemy będą tylko narastać. Możesz naprawdę czuć się podle, kiedy dla
niej
> praca będzie ważniejsza od Ciebie. Jaki sens mieć taką kobietę?

Ponownie, praca nie bedzie wazniejsza, wlasciwie wiem ze jest ona na dalekim
miejscu, ot po prostu cos co umozliwia egzystencje w sensie materialnym - to
jej opinia.

> Zakochanie po jakimś czasie mija, ale zostaja masa rzeczy, które cementują
> związek - wspólne zainteresowania, tematy, ceremoniały, dzieci i wszystko
> to, co powstało przez te kilka lat.

Wspolne zainteresowania i tematy do rozmow, zapewniam Cie sa, czasem to az
mi sie gadac nei chce juz ;-)

> Wiem, że wszystko to, co napisałem, to takie pesymistyczne gdybania, ale
> weź je pod uwagę.

Oczywiscie biore Grzegorzu wszystkie wypowiedzi pod uwage. Pozdrawiam i
dziekuje za zabranie glosu. Mam nadzieje ze Grupowiczki nie zjedza Cie
zywcem za powyzsze wypowiedzi bo pozerac juz zaczely ;-))

--
lukas3339