Re: A co jesli ja chce dziecka?

From: "kolorowa" <v...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: A co jesli ja chce dziecka?
Date: Tue, 3 Jun 2003 12:41:40 +0200

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
news:slrnbdoqn8.ghm.Grzegorz.Janoszka@kier.icsr.agh.
edu.pl...
> [...]
Toba ?!
| Są też kobiety, które od samego początku chcą dzieci.

Ale równie dobrze może być nieszczęśliwy z kobietą, która nie chce mieć
dzieci, nawet jeśli bardzo ją kocha. Jeśli poświęci cos, na czym mu naprawdę
zależy, marzenie, które być może jest częścią jego samego - może przez całe
życie obwiniać swoją partnerkę, że to coś mu zabrała.

Chciałam mieć dzieci odkąd pamiętam. To pragnienie wyrwało mnie z początków
anoreksji. Trudno mi wyobrazić sobie świat bez dzieci. Mój świat bez moich
dzieci.
--
Małgosia z Bartkiem (7l,9m) i Sebastianem (4l,10m)
Piaseczno k. W-wy