Re: A co jesli ja chce dziecka?

Data: 2003-06-03 12:32:00
Temat: Re: A co jesli ja chce dziecka?
Od: "Habeck" <h...@p...onet.pl>

> Problem zaczyna się, kiedy nie.
To wiemy.

> No więc rozmawiamy o przypadkach, kiedy nie ma.
Rozmawialiśmy.

> Mówisz o przypadkach, kiedy jedna osoba zasuwa na to, żeby reszta rodziny
> miała co jeść?
A ile znasz takich przypadków?
Ja niewiele. Więcej znam takich, gdzie ludzie pracują, bo "kochają" pracę.
Bo praca jest ważniejsza od męża, od żony... od dzieci. Bo muszę mieć
większy telewizor. Bo...
Do domu starców (abstrahując już od hospicjum) często trafiają właśnie tacy
ludzie, którzy zamiast wychowywać - zarabiali. A teraz ich dzieci nie mają
czasu na to, żeby zajmować się własnymi rodzicami. Rodzice wychowywali mnie
(dając pieniądze) ja będę dawał pieniądze na ich opiekę w domu starców.
Miłość sprowadza się do odwiedzin co 2 tyg. Ale często bywa tak, że człowiek
nie ma wyboru. I rodzice lądują w domu starców, lub w hospicjum.
Zaraz pewnie ktoś mi walnie posta o tym, że nie warto marnować młodości na
zajmowanie się starym rodzicem.

>Ciężko jest zarobić na godne
> życie 3-4 osób pracując nominalne 8h. A czasem nie ma się wyboru - albo
taka
> praca, albo brak pracy. Narzekanie na to, że ktoś za dużo pracuje, jest
> przeważnie specjalnością ludzi odrealnionych(...)
I tu masz rację.

> Cóż, jak powinno być, to każdy sobie z grubsza jakoś wyobraża, może jednak
> pogadamy o tym, co jest.
Nie musimy. Wiemy jak jest.

> To nie jest takie proste, jak Ci się wydaje.
I nie takie skomplikowane jak wydaje się Tobie.

> Netykieta: "Pilnuj odpowiedniego cytowania listu, na który odpowiadasz.
Cytuj
> tylko potrzebne fragmenty, a resztę wycinaj."
Dokładnie. Uważam jednak, że tniesz po to, aby zmieniać sens wypowiedzi :P.
Nie mówię, że specjalnie...

Pozdrawiam,
Habeck