Strona główna Grupy pl.soc.uzaleznienia A ja jestem maniakiem kompowym - hhehe i wcale nie jest mi z tego powodu głupio! Re: A ja jestem maniakiem kompowym - hhehe i wcale nie jest mi z tego powodu głupio!

Re: A ja jestem maniakiem kompowym - hhehe i wcale nie jest mi z tego powodu głupio!

Data: 2002-01-07 17:07:17
Temat: Re: A ja jestem maniakiem kompowym - hhehe i wcale nie jest mi z tego powodu głupio!
Od: "wuemka" <w...@p...onet.pl>

Użytkownik dEiMoS <d...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0klbv$36m$...@n...tpi.pl...
> I to, że ktoś mi mówi, że jestem uzależniony od kompa - heh, to nic nie
> znaczy... Jasne, że jestem i dobrze mi z tym!
> Inni mają gorsze manie ;-P

Pytanie tylko: czy dobrze z tym Twoim bliskim, tym, z którymi dzielisz
mieszkanie, życie? Jak nie masz takiego problemu, to w porządku...

> Trzeba się cieszyć z tego co się lubi robić ;-)

...a przy tym zdobywać wiedze, która obecnie jest w cenie. Zgadzam się.
Tylko czasami mam podłe wyrzuty sumienia, że nie ugotowałam obiadu, bo np.
czytałam grupę dyskusyjna;)))

> Pozdrawiam wszystkich maniaków _GNU_.

Dziękuję i odpozdrawiam:)))

> --