Re: A jakie tam sankcje :-)

Data: 2017-12-26 20:38:18
Temat: Re: A jakie tam sankcje :-)
Od: Kviat

W dniu 2017-12-26 o 19:03, FEniks pisze:

> Podobnie jak z Hitlerem, Mussollinim itp. Zgłosić można każdego.

Tyle, że ten bolszewicki bezmózg się upiera, że Stalin Nobla dostał. Ale
nie odebrał... :/
Z takiej głupoty można się pośmiać, to stosunkowo niezbyt groźne, jak
płaskoziemcy, czy coś takiego. Ale są granice tolerancji których
przekroczyć się nie da.

> Hakatomba, kometa Harleya, Nagroda Nobla dla Stalina - jeśli ktoś czyta
> tylko dwie pierwsze linijki, i to nie zawsze ze zrozumieniem, a przy tym
> połowę zapomina lub przekręca, to powstają takie smaczki. ;)

Problem w tym, ze tacy ludzie bez przyzwoitości i moralności jak ona,
celowo przekręcają. Praktycznie wszystkie fakty, które im nie pasują do
koncepcji. Trzeba być debilem, albo wyrachowanym skurwielem, żeby tak
prosto w oczy kłamać. Innej możliwości nie ma.
Ona doskonale zdaje sobie sprawę, że gada głupoty. Udaje, że nie widzi
Piotrowicza w pis. Udaje, ze nie widzi tej całej obrzydliwości
rasistowskiej i chorego nacjonalizmu, imperium Rydzyka, łamania prawa itd.
Ona to widzi i jej to pasuje.
Tacy jak ona zdarzają się niestety w każdych czasach. W filmie "Róża"
główny bohater nazwał takiego odpowiednio.

Pozdrawiam
Piotr