A jednak się...

11. Data: 2008-09-16 19:57:57

Temat: Re: A jednak się...
Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:vlvpdamrmdzo$.1hq7ytyp41p09$.dlg@40tude.net...

> No tego, że darwinizm W NICZYM nie kłóci się z opisem biblijnym stworzenia
> człowieka - sprawa się zasadza na właściwym i wolnym od ludzkich
> ograniczeń narzuconych prawami przyrody pojęciem czasu trwania "boskiego
> dnia" - tj. tego, że niekoniecznie jest on równy ludzkiemu, lecz ociupinkę
> dłuższy. ;-P

E, no z opisem sie jawnie kloci - moze sie co najwyzej nie klocic z jego
interpretacja, tlumaczona trudna grupa docelowa Biblii (tzw. targetem).

> No i niekoniecznie "żebro Adama" a'propos stworzenia kobiety,
> niekoniecznie
> człowiek powstał z prochu (prochu w naszym rozumieniu) i niekoniecznie w
> czasie równym jednej (ludzkiej) chwili, lecz boskiej - która trwa do dziś,
> bo i dziś się zmieniamy ewolucyjnie i nadal Ktoś tym (ewolucją) steruje
> ;-PPP

Kiedys czytalem w problemach, ze to jednak Ewa byla pierwsza.

12. Data: 2008-09-16 20:06:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Sep 2008 21:57:57 +0200, Ghost napisał(a):

> E, no z opisem sie jawnie kloci

No dobrze, jawnie - dla przeciętnego zjadacza chleba :-)
Dla mnie (i nie tylko dla mnie) nie. Bóg stworzył człowieka drogą ewolucji.
Dla większości jednak bardziej do p/rzy/o/jęcia jest ten proch w rozumieniu
pyłu na drodze... A w końcu to, jak się to interpretuje, nie ma
bezpośredniego wpływu na nasze życie doczesne, nie? Więc pozostańmy przy
prochu... ewolucyjnym... czyli przy braku konkretnych deklaracji.
:-)

A, pewnie była tym wężem?
;-PPP
--
"(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak

13. Data: 2008-09-16 20:18:01

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> E, no z opisem sie jawnie kloci - moze sie co najwyzej nie klocic z jego
> interpretacja, tlumaczona trudna grupa docelowa Biblii (tzw. targetem).

> Kiedys czytalem w problemach, ze to jednak Ewa byla pierwsza.

Ewa była małpą naziemną - zapłodniona przez "syna nieba" - małpę nadrzewną.
Stąd do dzisiaj różnice pomiędzy budową mózgu i takie tam nie związane z
organami rozrodczymi...

14. Data: 2008-09-16 20:18:57

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bezpośredniego wpływu na nasze życie doczesne, nie? Więc pozostańmy przy
> prochu... ewolucyjnym... czyli przy braku konkretnych deklaracji.

E tam, pożądała węża (pytonga) i tak jej zostało....

15. Data: 2008-09-16 20:24:26

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wow, coz za dowcip, jakiz slowa kunszt!@

16. Data: 2008-09-16 20:26:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Sep 2008 22:18:57 +0200, Prawusek napisał(a):

> mówi

> stworzenia
> "boskiego
> ociupinkę

> ewolucji.
> rozumieniu

> dziś,

> E tam, pożądała węża (pytonga) i tak jej zostało....

No własnie, wszystko przez to pożadanie :-DDD

17. Data: 2008-09-16 20:33:41

Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Wrz, 21:44, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> przeszli nad tym do porządku dziennego, przyjąwszy to za dobrą monetę i
> funkcjonują mimo to prawidłowo, to najgorszym z możliwych wyjściem jest
> burzenie im tego nagle. Powiedzenie brzmi "Nie prostować, nie prostować"
> :-)
>
> --
> "(...)Zewszad rozlegaly sie surowe upomnienia:Jestes niczym,zapomnij o
> sobie,zyj innymi!Gdym moje Ja po raz czwarty napisal,poczulem sie jak
> Anteusz ziemi dotykajacy!Grunt odnalazlem pod nogami.Utwierdzic sie w tym
> Ja wbrew wszystkiemu,z maximum bezczelnosci.(...)"

Jak zwykle kk przyparty do sciany sila naukowej argumentacji, udaje ze
dupa mu nie odpada.

J-23 Flegiell von Trop

18. Data: 2008-09-16 20:35:52

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
On 16 Wrz, 21:44, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

>Jak zwykle kk przyparty do sciany sila naukowej argumentacji, udaje ze
>dupa mu nie odpada.

Ojacie, prawdziwy najazd poetow.

19. Data: 2008-09-16 20:38:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Sep 2008 13:33:41 -0700 (PDT), J-23 napisał(a):

> [...]
..

..

> Jak zwykle kk przyparty do sciany sila naukowej argumentacji, udaje ze
> dupa mu nie odpada.
>
> J-23 Flegiell von Trop

Nie mażadnej siły naukowej argumentacji - to samo, co napisałeś, można
powiedzieć o nauce.

20. Data: 2008-09-16 20:40:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 Sep 2008 22:35:52 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...

> Ojacie, prawdziwy najazd poetow.

No tak, w końcu tylko poeci się ostaną przy zdrowych zmysłach, jak się to
wszystko rąbnie... Ja się tam nie boję - wierzę :-)
--

S.
Czy to solipsyzm ?
Róbta co chceta ?