"A jednak się kręci..." ... :)

21. Data: 2007-03-14 21:38:14

Temat: Re: "A jednak się kręci..." ... :)
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:et9km9$iao$1@news.onet.pl...
> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message

ytat:

> ta kobieta to po prostu "optymalna" - jest "member of the Atkins
> Physicians Council"

Tak, ona jest "optymalna", a Ty jesteś genialna ;)

> http://www.ereader.com/author/detail/11269
>
> wraz z Atkinsem napisala ksiazke
> http://www.ereader.com/product/detail/18430?book=Atk
ins_Diabetes_Revolution

> a tu pare opinii na jej temat, jak jest profesjonalana, az wstyd.....
>
> http://tinylink.com/?mUIWG0IB7y
> "I would not recommend her to anyone"

Opinie dokładnie podzielone 3 x 3 i dotyczą w zasadzie obsługi pacjentów.
Niech się cieszą, że nie muszą się leczyć w Polsce... dopiero wtedy mieliby
co pisać...

Czy Ty zawsze wszystkich pacjentów obsługujesz bez zarzutu?
Czy wszyscy są zachwyceni Twoimi usługami?
Czy nie znalazłby się ktoś, kto pod Twoją książką mógłby napisać, że coś
kiedyś spartoliłaś?

I to ma być kontrargument przeciw niskowęglowodanowej diecie w leczeniu
cukrzycy?
Wstyd Iwon(K)o, że nie masz sensowniejszego...

Ale, że na ową dr M. Vernon niejeden jeszcze kubeł pomyj wyleją mali ludzie,
to druga sprawa, i pewna na 100%.
Tak jest z każdą kontrowesyjną osobą, która ośmiela się burzyć raz ustaloną
doktrynę w nauce. Jednak bez takich kontrowersyjnych ludzi nauka niewiele by
dziś wiedziała...

> straaaasznie wiarygodna...i niby potwierdza Kwasniewskiego.
> no potwierdza, bo robi forse jak inni optymlani lekarze.....

I TO WSZYSTKO na co Cię stać... Jakieś osobiste frustracje?
Czy Tobie też biznes nie idzie jak Jeff-ce? Dlaczego nie napiszesz jakiejś
mądrej książki nt. stomatologii? Napewno w komentarzach będą same laurki ;)

Krystyna
--
Kontrowersja w nauce jest zawsze czymś większym niż dogmatyczne przekonanie.
Głupszych od siebie nigdy nie nazwiemy kontrowersyjnymi. Nie ma wejścia w

22. Data: 2007-03-14 21:44:31

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, ona jest "optymalna", a Ty jesteś genialna ;)

ona jest kolezanka atkinsa, na googlach mozna sprawdzic :)
nawet mozna sprawdzic jaka jest "skromna"....

> Opinie dokładnie podzielone 3 x 3 i dotyczą w zasadzie obsługi pacjentów.
> Niech się cieszą, że nie muszą się leczyć w Polsce... dopiero wtedy
> mieliby
> co pisać...

wiesz pierwsza opinia mowi wiecej niz ta reszta. kobieta wykazala totalna
niekompetencje....

> Czy Ty zawsze wszystkich pacjentów obsługujesz bez zarzutu?

tak.

> Czy wszyscy są zachwyceni Twoimi usługami?

nie.

> Czy nie znalazłby się ktoś, kto pod Twoją książką mógłby napisać, że coś
> kiedyś spartoliłaś?
>
> I to ma być kontrargument przeciw niskowęglowodanowej diecie w leczeniu
> cukrzycy?

nie, to ma byc inna strona "skromnej" pani doktor.

> Wstyd Iwon(K)o, że nie masz sensowniejszego...

ooops, cos cie personalnie zabodlo.....

> [...]
> Tak jest z każdą kontrowesyjną osobą, która ośmiela się burzyć raz
> ustaloną doktrynę w nauce. Jednak bez takich kontrowersyjnych ludzi nauka

o tak, bidulka. musi walczyc z wiatrakami.....

> I TO WSZYSTKO na co Cię stać... Jakieś osobiste frustracje?

zadne osobiste. ja jej klientka nie bylam, i nie ja pisalam, ze
skromna ....

> Czy Tobie też biznes nie idzie jak Jeff-ce? Dlaczego nie napiszesz jakiejś
> mądrej książki nt. stomatologii? Napewno w komentarzach będą same laurki
> ;)

ojej ale argument, wstyd Krysiu ze nie masz cos sensowniejszego.
jakies osobiste frustracje? a moze napisz ksiazke o optymlanych
na pewno w komentarzach beda same laurkii...

iwon(K)a

23. Data: 2007-03-14 21:48:55

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message

> ona jest kolezanka atkinsa, na googlach mozna sprawdzic :)

A to Atkins był optymalny? Pierwsze słyszę! :O
Możesz to jakoś udowodnić?

Krystyna

24. Data: 2007-03-14 22:03:30

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A to Atkins był optymalny? Pierwsze słyszę! :O
> Możesz to jakoś udowodnić?

a to znowu Kwasniewski mial racje czy Atkins? mozesz
to jakos udowodnic....

iwon(K)a

25. Data: 2007-03-14 22:16:03

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> wrote in message

> a to znowu Kwasniewski mial racje czy Atkins? mozesz
> to jakos udowodnic....

Dr Atkins miał rację, bo jego dieta była badana pod różnym kątem w różnych
krajach, m. in. w Danii. Były niedawno odcinki w TV o jego diecie. Dr
Kwaśniewski niestety nie miał tego przebicia co Atkins, aczkolwiek ich diety
są bardzo różne, aczkolwiek mają wspólny mianownik (nieduża rozbieżność) ale
tylko w ilości dobowej węglowodanów.
Pozdrawiam Jurek M.

26. Data: 2007-03-15 00:41:33

Od: "Jeff" <j...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

9

> (celowo wklejam caly tekst, poniewaz tego typu informacje maja tendencje do
> znikania:)

hehehehehehe......a nie mowilem. Link juz nie chce sie otworzyc.

...hmmm....niewidzialna reka dzaiala.....ja nawet domyslam sie ktora:)

27. Data: 2007-03-15 06:25:01

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w wiadomości
> [...]
Wczoraj mięliśmy spotkanie w klubie. Dziadkowie 5-letniej dziewczynki
(optymalni) opowiadali o swojej wnuczce ze łzami w oczach. Są szczęśliwi, że
dziecko jest na diecie optymalnej. Dziewczynka jeszcze kilka miesięcy temu
będąc w szpitalu dostawała codziennie 35 jednostek insuliny. Teraz bierze
jeszcze insulinę, ale niecodziennie, najwyżej 3 razy w tygodniu i to 7
jednostek. Rodzice i dziadkowie dziewczynki muszą ogromnie uważać, ponieważ
dziewczynka bardzo lubi suszone owoce, a jej poziom cukru gwałtownie skacze
do góry już po zjedzeniu jednej suszonej moreli (9 g). Dziewczynka świetnie
sobie daje radę z dietą i zaczyna rozumieć znaczenie diety w swojej
chorobie, co rzadko się zdarza u 5-letniego dziecka.
Pozdrawiam Jurek M.

28. Data: 2007-03-15 11:01:45

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> Rodzice i dziadkowie dziewczynki muszą ogromnie uważać,
> ponieważ dziewczynka bardzo lubi suszone owoce, a jej poziom cukru
> gwałtownie skacze do góry już po zjedzeniu jednej suszonej moreli (9 g).

Rozumiem, że rodzice dziewczynki są producentami suszonych moreli.

29. Data: 2007-03-15 11:11:09

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jurek" <m...@o...pl> wrote in message

> [...]
> diety są bardzo różne, aczkolwiek mają wspólny mianownik (nieduża
> rozbieżność) ale tylko w ilości dobowej węglowodanów.

dokladnie, wiec moze niech Krysia nie szerzy zloworgiej propagandy
bo wyglada na fanatyka,....

iwon(K)a

30. Data: 2007-03-15 12:35:08

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Jurek" <m...@o...pl> wrote in message

> dokladnie, wiec moze niech Krysia nie szerzy zloworgiej propagandy
> bo wyglada na fanatyka,....

Ależ to TY jesteś bezmyślnym fanatykiem "jedynie słusznej diety", mimo, że
stale dostajesz tu przykłady na absurdalność doktrynalnych zaleceń i fatalne
skutki w realnym świecie w szerzących się lawinowo chorobach u ludzi
stosujących rzekomo zdrową WYSOKOWĘGLOWODANOWĄ dietę. Choroby występujące
kiedyś tylko u ludzi starszych obecnie atakują już nawet dzieci. A nauka
dalej tkwi w swoich raz obranych "stanowiskach" i w kółko międli te same
tezy wzajemnie się nimi podpierając w powielanych w nieskończoność teoriach,
coraz bardziej nie przystających do rzeczywistości. CZAS i tak pokaże ich
ułomność.

Jesteś jeszcze młoda, to i wydaje Ci się, że Twój organizm zawsze będzie
sobie dobrze radził z zalecaną przez naukę dietą.

Krystyna

P.S. A jak sobie radzą na tej diecie organizmy Twoich rodziców? (domyślam
się, że są z mojego pokolenia). Czy są w pełni zdrowi?
Tylko mi oszczędź frazesów, że ich schorzenia nie mają związku z ich "zdrową
dietą"...

Piasek leczy kości!
Diet and health recommendations
Jedzenie jak lekarstwo (z onet.pl)