A kim chcielibyście być??

1. Data: 2003-09-07 08:44:38

Temat: A kim chcielibyście być??
Od: tweety <C...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam;
znowu takie filozoficzne pytanie ;-)
gdybyście mogli cofnąć czas i jeszcze raz wybrać kierunek studiów, zawód
(nie patrząc na dochody) to kim chcielibyście być??
Ja zamiast informatyki wybrałabym matematykę+pedagogikę i byłabym
nauczycielką matematyki w Szkole Podstawowej, ale zadecydowały finanse,
niestety, a gdyby nie nauczycielką to włascicielką duuuuuużej firmy :-)

Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
http://www.master.pl/~mwota/

2. Data: 2003-09-07 11:15:53

Temat: Re: A kim chcielibyście być??
Od: Nela Mlynarska <n...@n...security.pl> szukaj wiadomości tego autora

tweety napisał(a):

> znowu takie filozoficzne pytanie ;-)

Lubię tego typu gdybanie ;-)

> [...]
> matematyki w Szkole Podstawowej, ale zadecydowały finanse, niestety,
> a gdyby nie nauczycielką to włascicielką duuuuuużej firmy :-)

A ja zrobiłabym dokładnie to do zrobiłam. Szkoła średnia była mi wybrana
przez rodziców i byłam wielce nieszczęśliwa (zresztą potem diametralnie
kierunek zmieniłam), ale już w pierwszej klasie zaczęło mi się tam
podobać. Na szczęście moje zamiłowanie do matematyki i, nie ukrywam,
żyłka do tego, pozwoliło mi zdać na studia matematyczne po technikum
pszczelarskim. Pierwszy rok był ciężki, ale potem ... dokładnie to czego
chciałam.

Nauczycielką być chciałam, ale po trzech miesiącach w szkole podstawowej
okazało się, że psychicznie nie daję rady. Lepiej mi szło, już w kilka
miesięcy potem, ze studentami chemii.

Może tylko żal trochę zarzuconych badań i ... kariery naukowej. Ale co
tam, w następnym wcieleniu nadgonię ;-)

Pozdrawiam,
Nela

3. Data: 2003-09-07 11:39:19

Od: "Jo" <jole.ro(usuń)@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tweety" <C...@p...pl> napisał w wiadomości
> Witam;
> znowu takie filozoficzne pytanie ;-)
> gdybyście mogli cofnąć czas i jeszcze raz wybrać kierunek studiów, zawód
> (nie patrząc na dochody) to kim chcielibyście być??

Ja chciałabym być lekarzem, najchętniej pediatrą. I wiem, że byłabym dobrym
lekarzem. Ale cóż posłuchałam mamy, która nie bardzo wierzyła w moje szkolne
talenta i możliwości, a później to już siła rozpędu,
Szkoda, że czasu nie da się cofnąć...
Ale to też dla mnie niezła szkoła życia, przynajmniej swoim córkom nie
zabraniam sprawdzać się w najbardziej nawet karkołomnych przedsięwzięciach -
o ile tylko nie grozi to śmiercią lub kalectwem

--
"Żadnego pożaru ludzie nie gaszą z taką gorliwością, jak tlącej się w kimś
iskierki nadziei"

4. Data: 2003-09-07 16:32:15

Od: "cari" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> gdybyście mogli cofnąć czas i jeszcze raz wybrać kierunek studiów, zawód
> (nie patrząc na dochody) to kim chcielibyście być??
Ponownie poszlabym do tech.chem., bo naprawde bylam zadowolona, moze
dlatego, iz mialam fajnych nauczycieli (z nielicznymi wyjatkami). Uczelni
tez bym nie zmieniala (akad,ekon), lecz jedynie kierunek - zamiast
zarzadzania cos innego. Ale wszystko przede mna, bo (po licencjacie) moge
pojsc na inny, tylko brak kasy:( mnie ogranicza. Chcialabym zrobic
dodatkowo matematyke lub informatyke, bo ta pierwsza zawsze bardzo lubilam,
a ta druga ot tak sobie:)

> Pozdrawiam
> Magdalena + Karolina (27.10.97) + Krzysztof (05.01.03)
pozdrawiam
cari

5. Data: 2003-09-07 18:45:45

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota tweety widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:

> Witam;
> znowu takie filozoficzne pytanie ;-)

Ja chciałbym mieć troszkę mniej włosów tu i tam :-)

[poważnie]
Jeżeli jest coś, czego naprawdę bym chciał to to, bym umiał odkryć w sobie
w jak największym stopniu zrozumienie tego, co jest właśnie TERAZ.

puchaty

6. Data: 2003-09-07 19:35:29

Od: "Paulinka" <p...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "puchaty" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
..
:: [poważnie]
: Jeżeli jest coś, czego naprawdę bym chciał to to, bym umiał odkryć w sobie
: w jak największym stopniu zrozumienie tego, co jest właśnie TERAZ.

[zupełnie niepoważnie]

Nic z tego zdania nie zrozumiałam(czytałam przynajmniej z 10 razy);-))

Pozdrawiam
Paulinka

7. Data: 2003-09-07 20:11:23

Od: puchaty <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Istota Paulinka widocznie straciła kontakt z nadświadomością popełniając:
> Nic z tego zdania nie zrozumiałam(czytałam przynajmniej z 10 razy);-))

[niezupełnie niepoważnie]
Przepraszam. Zauważyłem, że gdy zaczynam myśleć o tym co napiszę, przestaję
pisać o tym co mam na myśli.

puchaty

8. Data: 2003-09-07 20:29:08

Od: "misiczka" <W...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdybyście mogli cofnąć czas i jeszcze raz wybrać kierunek studiów, zawód
> (nie patrząc na dochody) to kim chcielibyście być??

Ja poszłabym na psychologię a potem skończyłabym to studium do którego teraz
się zapisałam (http://www.see.edu.pl/).
Pewnie miałabym jakiś własny gabinet i pomagałabym ludziom rozwiązywać
problemy - może nie w całkiem konwencjonalny sposób :)

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia

--
Lepiej grzeszyć i żałować, niż żałować, że się nie grzeszyło
http://www.misiczka.com

9. Data: 2003-09-07 23:41:44

Temat: Odp: A kim chcielibyście być??
Od: <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik tweety zapytała:

> gdybyście mogli cofnąć czas i jeszcze raz wybrać kierunek studiów, zawód
> (nie patrząc na dochody) to kim chcielibyście być??

... ja chciała bym aby wychowywali mnie kochający rodzice którzy pokazali by
mi świat i pomogli wejść w życie. Chciała bym mieć rodziców którzy nie
zabijali by we mnie osobowości, nie niszczyli mojej psychiki, nie upokarzali
i nie wmawiali że jestem brzydka i beznadziejna.
Myślę że gdybym miała takich rodziców to nie ważne jakie studia bym
skończyła, jaką karierę bym zrobiła ale była bym szczęśliwą kobietą która
nie musiała by każdego dnia walczyć z depresją. Nie myślała bym o śmierci
tylko o życiu.
... i jeszcze jedno nawet jak nie udało wam się skończyć wymarzonych studiów
i nie zarabiacie tyle ile byście chcieli to nie ważne ... najważniejsze
abyście byli zdrowi i aby wasze dzieci zawsze były zdrowe i szczęśliwe bo to
wszystko nic nie znaczy w obliczu choroby bądź to ciała bądź to duszy.

sealy

10. Data: 2003-09-08 04:56:51

Od: "margola & zielarz" <malgos@spamu_nie_kochamy.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "misiczka"

> Ja poszłabym na psychologię
> Pewnie miałabym jakiś własny gabinet i pomagałabym ludziom rozwiązywać
> problemy - może nie w całkiem konwencjonalny sposób :)

No to pewnie miałabyś we mnie konkurencję :)

Margola

Re: Rodzinny naturyzm .
pomóżcie !!!!
wartość małżeństwa dla mężczyzny
witam!!!
Szukam nazw producentów ciuszków dziecięcych