Re: A'propos Sephory

Data: 2005-04-20 15:25:13
Temat: Re: A'propos Sephory
Od: Lia <L...@p...onet.pl>

Dnia 2005-04-20 14:25:20 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *medea* skreślił te oto słowa:

> Namówiła mnie też do założenia jakiejś niby
> karty rabatowej, co tez uczyniłam, ale w domu poczytałam sobie trochę
> regulamin i okazało się, że muszę wydać u nich 650zł, żeby dostać
> jednorazowy rabat 10%, na jeden produkt. Zaskoczyli mnie trochę swoją
> hojnością :-(.

Nie na jeden produkt, a na jednorazowe zakupy.
I różnicę odczuwa się przyjemnie, i owszem, ale pod warunkiem, że zakupy
robi się raz na jakiś czas w ilościach większych niż jeden błyszczyk za 30
zł.
Ja mam co zakupy rabat, bo kupuje w Sephorze raz na 2 miesiące, i po
każdych przysługuje już kolejny rabat. No ale ja to lubię Sephorę, a nie
przepadam za aukcjami internetowymi...

--
Lia
Kto nie chce - szuka powodu, kto chce - szuka sposobu.

www.one.org