A propos futer (sorry, ale nie mam czasu śledzić całego wątku)

11. Data: 2010-10-01 17:50:08

Temat: Re: A propos futer (sorry, ale nie mam czasu śledzić całego wątku)
Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "???????" <s...@g...com> napisał w wiadomości
news:edd2bb7a-c963-4737-9e29-24835d62f978@j24g2000yq
a.googlegroups.com...

[...]
A co było gdyby wpaść do pracy'' kochania'', no i wszystkie takie
koleżanki wegetarianki pokojowo-wojujące w biurze siedzą, a tu
mężuś....Kochanie zobacz jakie futro ci kupiłem, z prawdziwych lisów,
nie podrabiane, załuż zobaczymy jak wyglądasz .....co wrażliwszo-
histeryczne chyba by pomdlały;)))

-------

Jeno pobladłyby, oczy zwęziły i zęby zacisnęły, ale zwężonymi oczętami,
boczkiem popatrywałyby na efekt.

A propos, jak te kobiety się wpatrują w mężczyznę karmiącego niemowlaka.
Od własnego niemowlęctwa nie przykuwałem tyle kobiecej uwagi.
Co prawda niektóre raczej z litością. Well...

Sz.

12. Data: 2010-10-01 17:59:11

Od: ??????? <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: A propos futer (sorry, ale nie mam czasu śledzić całego wątku)
Wiadomość:

Szaulo napisał(a):
> [...]
> Od własnego niemowlęctwa nie przykuwałem tyle kobiecej uwagi.
> Co prawda niektóre raczej z litością. Well...

E tam, nic by nie zwęziły , tylko przed biurem w ramach protestu do
drzew by się przywiązywały, zawsze można ponaśladować i do jakiegoś
słupa się przywiązać, w ramach walki o cywilizację;)
No tylko ty mi kobiet na dziecko nie podrywaj, bo dziecko nie może być
wykorzystywane jako narzędzie podrywu, gdyż ojcowie tak robiący
pokazują dziecku, że jest ważne do jakiegoś celu i wtenczas jest kino,
lunapark itd, a ono jako osoba się nie liczy i gdy celu nie ma , nie
ma kina, lunaparku itd.

13. Data: 2010-10-01 18:05:06

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "???????" <s...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

[...]

[...]

--------
Nie znam żadnej kobiety, która by się chciała do drzewa przywiązywać.
Znałem jedną, która by chciała seks oparta o drzewo uprawiać. Ale bez
przywiązywania.

Nic nie podrywam. Nie amputuj mi tu koleżko.
W szpitalu z młodym byłem a tam jedynka inaczej, z przeszkloną ścianą na
salę wieloosobową.
No i popatrywaliśmy w te swoje reality telewizory.

Szaulo

14. Data: 2010-10-01 18:17:14

Od: ??????? <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo napisał(a):
> [...]
> salę wieloosobową.
> No i popatrywaliśmy w te swoje reality telewizory.

Przywiązują się baby....aby lasy niszczyć, no bo protestują przeciw
przelotówie przez las a korki objazdowe tyle spalin w niego walą, że
to jest śmierć na stojącą;)

Nie imputuje, że podrywasz, mówię że kobietę łatwiej na dziecko
wychwycić i tak co niektórzy robią, wtenczas dziecko jest jak to futro
Medey, którym co niektóre panie sobie dodają...wartości.
Ale boska intuicja kobiet przecież tak nieomylna , nie wychwytuje
tego, a w taki sposób facet jest nic nie wart i krzywdzi dzieciaka.
Ale co robią dokładnej te kobiety, jak ciebie z dzieckiem widzą?

15. Data: 2010-10-01 18:25:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Oct 2010 18:01:26 +0200, Veronika napisał(a):

> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Piękne kobiety najpiękniej wyglądają nago.
>
> V-V

Bez. I w bzie :-)

16. Data: 2010-10-01 18:33:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Oct 2010 10:44:56 -0700 (PDT), ??????? napisał(a):

> [...]
> mężuś....Kochanie zobacz jakie futro ci kupiłem, z prawdziwych lisów,
> nie podrabiane, załuż zobaczymy jak wyglądasz .....co wrażliwszo-

Z zazdrości :-D

Globuś, kocham Cię :-DDD

17. Data: 2010-10-01 18:36:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Oct 2010 19:50:08 +0200, Szaulo napisał(a):

> A propos, jak te kobiety się wpatrują w mężczyznę karmiącego niemowlaka.
> Od własnego niemowlęctwa nie przykuwałem tyle kobiecej uwagi.
> Co prawda niektóre raczej z litością. Well...

Raczej z wielką uwagą. MŚK będąc na urlopie wychowawczym jeździł z naszą
córką na badania i szczepienia - baby w poczekalni traktowały go najpierw
podejrzliwie i z rezerwą, a kiedy na ich oczach wykonał całą tę
ekwilibrystykę z przewijaniem itp, rozsunęły się na krzesłach, robiąc mu
miejsce jak swojej :-)

18. Data: 2010-10-01 18:39:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Oct 2010 10:59:11 -0700 (PDT), ??????? napisał(a):

> [...]
> pokazują dziecku, że jest ważne do jakiegoś celu i wtenczas jest kino,
> lunapark itd, a ono jako osoba się nie liczy i gdy celu nie ma , nie

Brawo. Dokładnie.

19. Data: 2010-10-01 19:08:28

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> salę wieloosobową.
> No i popatrywaliśmy w te swoje reality telewizory.

często też z podziwem patrzą, to jest zawsze inna para niż matka z dzieckiem
:)

kiwiko

20. Data: 2010-10-01 21:52:20

Od: Qrczak <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-10-01 16:49, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

Bez w futrze?

Qra
--
Piszę na newsach od lat, mając na względzie poziom interlokutorów.
Używam prostych zdań z jednym podmiotem i jednym orzeczeniem.

Badanie wirtualnej przestrzeni AD 2010
No nareszcie:)
Na dobranoc
Róża i Kolec.