A propos futer (sorry, ale nie mam czasu śledzić całego wątku)

1. Data: 2010-10-01 10:53:04

Temat: A propos futer (sorry, ale nie mam czasu śledzić całego wątku)
Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piekne kobiety w pięknych futrach wyglądają jeszcze piękniej.

2. Data: 2010-10-01 12:45:38

Od: ?EUR?????????? <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Re: A propos futer (sorry, ale nie mam czasu śledzić całego wątku)
Wiadomość:

Szaulo napisał(a):
> Piekne kobiety w pi�knych futrach wygl�daj� jeszcze pi�kniej.

A ciekawe ,meda sugeruje, że takie paniusie podnoszą sobie mniemanie o
sobie..futerkiem..a gdybyś spotkał taką Medee i na dodatek
wegetariankę i na dodatek bojowniczę o los zwierząt....i podarował jej
futro;)

3. Data: 2010-10-01 13:47:29

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
> Piekne kobiety w pięknych futrach wyglądają jeszcze piękniej.
piękne kobiety we wszystkim wyglądają pięknie

kiwiko

4. Data: 2010-10-01 14:47:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Oct 2010 12:53:04 +0200, Szaulo napisał(a):

> Piekne kobiety w pięknych futrach wyglądają jeszcze piękniej.

Truizm :-)

5. Data: 2010-10-01 14:49:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Oct 2010 15:47:29 +0200, kiwiko napisał(a):

> Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
> piękne kobiety we wszystkim wyglądają pięknie
>
> kiwiko

I bez.

6. Data: 2010-10-01 16:01:26

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szaulo" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> Piekne kobiety w pięknych futrach wyglądają jeszcze piękniej.

Piękne kobiety najpiękniej wyglądają nago.

V-V

7. Data: 2010-10-01 16:25:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-01 12:53, Szaulo pisze:
> Piekne kobiety w pięknych futrach wyglądają jeszcze piękniej.

Jak to mawiają - ładnemu we wszystkim ładnie.
Nihil novi.

Ewa

8. Data: 2010-10-01 16:28:21

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-10-01 14:45, ?EUR?????????? pisze:

> [...]
>
> A ciekawe ,meda sugeruje, że takie paniusie podnoszą sobie mniemanie o
> sobie..futerkiem..a gdybyś spotkał taką Medee i na dodatek

Nie jestem wegetarianką, globie.

> i na dodatek bojowniczę o los zwierząt....i podarował jej
> futro;)

He he, przypomniała mi się scena z filmu "Co mi zrobisz, jak mnie
złapiesz" - "ta pani przyszła w tym futrze i w nim wychodzi".
(Babce się futro gratis trafiło ;) ).

Ewa

9. Data: 2010-10-01 16:47:23

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak to mawiają - ładnemu we wszystkim ładnie.
> Nihil novi.

...jeszcze piękniej...

sz.

10. Data: 2010-10-01 17:44:56

Od: ??????? <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

medea napisał(a):

> [...]
>
> He he, przypomniała mi się scena z filmu "Co mi zrobisz, jak mnie
> złapiesz" - "ta pani przyszła w tym futrze i w nim wychodzi".

A co było gdyby wpaść do pracy'' kochania'', no i wszystkie takie
koleżanki wegetarianki pokojowo-wojujące w biurze siedzą, a tu
mężuś....Kochanie zobacz jakie futro ci kupiłem, z prawdziwych lisów,
nie podrabiane, załuż zobaczymy jak wyglądasz .....co wrażliwszo-
histeryczne chyba by pomdlały;)))

Badanie wirtualnej przestrzeni AD 2010
No nareszcie:)
Na dobranoc