A propos futer (sorry, ale nie mam czasu śledzić całego wątku)

31. Data: 2010-10-03 20:29:50

Temat: Re: A propos futer (sorry, ale nie mam czasu śledzić całego wątku)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 3 Oct 2010 13:20:20 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Jakim lukrze, ciasto ze skóry zlizywać....pycha, tylko nie wiem czy
> ciasto czy to drugie i nie mylić z ludożerstwem, no ''ludożerstwem'' w
> cudzysłowie.;)

Lukrożerstwem :-)

32. Data: 2010-10-08 13:25:52

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" <lebowski@*****.com> napisał w wiadomości

> Widze, ze coraz ostrzej sie tatulo lansuje, ale czyzbym juz dostrzegal
> nutke takze desperacji?
> Poza tym niezle te jego wspomnienia po Natek. Az cud chyba, ze dziewczyna
> wilka gdzies nie dostala.
> No ale jak Romeo ma w romantycznej ofercie jedynie ograniczona liczbe
> taboretow, to pewnie i drzewo wydaje sie byc atrakcyjne.
... ta bogata metaforyka ...
... i nawiązania do światowej literatury (czy wyczuwam tu oprócz wprost
podanego
nawiązania do Romea i Julii także subtelny odnośnik do bajki o Czerwonym
Kapturku ?)...
... ach ...
... ach, dlaczego, dlaczego nie piszesz książek ...
... co za strata ...

33. Data: 2010-10-08 13:41:57

Od: Paweł <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Kapturku ?)...
> ... ach ...
> ... ach, dlaczego, dlaczego nie piszesz książek ...

co powoduje, że człowiek staje się takim lebowskim?

szaulo

34. Data: 2010-10-08 13:44:39

Od: glob <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał(a):
> Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> co powoduje, że człowiek staje się takim lebowskim?
>
> szaulo

25 lat puchy lub wieś.

35. Data: 2010-10-08 20:05:21

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł" <z...@p...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "zażółcony" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> co powoduje, że człowiek staje się takim lebowskim?
>
> szaulo
złośliwa natura

kiwiko

36. Data: 2010-10-08 20:13:47

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Paweł" <z...@p...pl> napisał w wiadomości

> złośliwa natura

Powinnam mieć zatem na drugie Lebowski.

--

Paulinka

37. Data: 2010-10-08 20:16:31

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i8nu1s$o3k$5@node1.news.atman.pl...

> Powinnam mieć zatem na drugie Lebowski.
>

> --
>
> Paulinka

a nie masz?
;)

kiwiko

38. Data: 2010-10-08 20:19:06

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kiwiko pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:i8nu1s$o3k$5@node1.news.atman.pl...

> a nie masz?
> ;)

Na całe szczęście nie. Chyba, że masz jakieś inne informacje na ten
temat. Wg dowodu drugie mam po babci, a ta nie miała nic wspólnego z
Lebowskim.

--

Paulinka

39. Data: 2010-10-08 20:26:48

Od: Paweł <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:i8nu1s$o3k$5@node1.news.atman.pl...

[...]
> Powinnam mieć zatem na drugie Lebowski.

Dobrze, że nie na nazwisko ;)

Paff

40. Data: 2010-10-08 20:36:13

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
> wiadomości news:i8nu1s$o3k$5@node1.news.atman.pl...
>
> [...]
>
> Dobrze, że nie na nazwisko ;)
>
> Paff

Dobra dobra u Iwon(k)i z USA mogłabym mieć na imię Dragonfly ;)

--

Paulinka

Badanie wirtualnej przestrzeni AD 2010
No nareszcie:)