A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem

31. Data: 2018-10-11 09:40:38

Temat: Re: A więc warto, naprawdę warto walczyć z Kościołem
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-11 o 09:33, XL pisze:

> Nie - jako ŹLI KAPŁANI.

Coś mieszasz, przecież Franciszek powiedział, ze to nie komuniści, tylko
szatan.
Co najmniej jedno z was musi się mylić.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

32. Data: 2018-10-11 11:24:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Coś mieszasz, przecież Franciszek powiedział, ze to nie komuniści, tylko
> szatan.
> Co najmniej jedno z was musi się mylić.

Oboje mamy rację, komunizm=szatan.
A ty jak zwykle durny.

--
XL

33. Data: 2018-10-11 11:41:30

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-11 o 11:24, XL pisze:

> Oboje mamy rację, komunizm=szatan.
> A ty jak zwykle durny.

Oboje się mylicie. To ludzie kościoła są źli, a zwalanie winy na
komunistów i szatana, to przejaw zwykłej bezczelności i traktowanie
ludzi jak idiotów.
Co poniekąd jest słuszne, bo idioci w to wierzą.

Te wytłumaczenia "komuniści" i "szatan" nie są dla normalnych ludzi, to
dla wiernych, żeby nie stracili zapału do wrzucania kasy na tacę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

34. Data: 2018-10-11 15:48:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> Te wytłumaczenia "komuniści" i "szatan" nie są dla normalnych ludzi, to
> dla wiernych, żeby nie stracili zapału do wrzucania kasy na tacę.

Ty NAPRAWDĘ niczego nie zrozumiałeś z ,,Mistrza i Małgorzaty".
Przerażające...

--
XL

35. Data: 2018-10-11 17:09:26

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 października 2018 15:48:54 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Ty NAPRAWDĘ niczego nie zrozumiałeś z ,,Mistrza i Małgorzaty".
> Przerażające...

Według Bułhakowa to o wiele gorszy od Szatana (Wolanda) który jest u niego
postacią stosunkowo pozytywną, w każdym razie brzydzącą się stalinizmem i robiącą
jego demaskację.

36. Data: 2018-10-11 17:37:16

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-11 o 15:48, XL pisze:

> Ty NAPRAWDĘ niczego nie zrozumiałeś z ,,Mistrza i Małgorzaty".
> Przerażające...

A ty "zrozumiałaś" i dlatego zostałaś rasistką, nienawidzisz Niemców i
zapisałaś się do ONRu (czy tam innego ich klona), a twoim idolem jest
Piotrowicz, a idolką Pawłowicz.
Gratuluję "zrozumienia" LOL :)
Pewnie to nie twoja wina, tylko szatan cię namówił i sprowadził na złą
drogę :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2018-10-11 20:05:39

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.10.2018 um 09:40 schrieb Kviat:

> Coś mieszasz, przecież Franciszek powiedział, ze to nie komuniści, tylko
> szatan.
> Co najmniej jedno z was musi się mylić.

Mialem dziwne zdarzenie. Jak pisalem niedawno, bylem 3 tygodnie w innych
klimatach. W samolocie chwycilem pare pism po niemiecku i angielsku. I w
"Focus", tygodniku, ktory szczegolnie w wersji online jest dosc
konserwatywny i prawicowy, pisali duzo o kryzysie w kosciele. Autor
opisal rozne afery seksualne i stwierdzil, ze to nie jakies lokalne
wypadki, jakies indywidualne zawirowania, przypadek, lecz problem
strukturalny. Po prostu koscielna etyka seksualna i celibat prowadza do
tych zdarzen. W Peru, Argentynie, Australii, Irlandii, USA, Austrii,
Niemczech, Polsce, itd. - inne klimaty, temperamenty, rasy i etnie, a
problemy podobne.

Wodan akbar!
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

38. Data: 2018-10-11 21:16:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Według Bułhakowa to o wiele gorszy od Szatana (Wolanda) który jest u niego
> postacią stosunkowo pozytywną, w każdym razie brzydzącą się stalinizmem i robiącą
> jego demaskację.

Serio??? To Woland przybywa właśnie w samo siedlisko stalinizmu, aby go
DEMASKOWAĆ? - a w jakim celu demaskować i niby przed kim? Przed tymi samymi
ludźmi, których stalinizm rzuca w jego ramiona jak trener bezwolne ryby w
otwarty pysk czekającej na nagrodę foki?

I czy Szatan nie dlatego przybywa właśnie tam, że właśnie tam jego plon
jest najłatwiejszy do zebrania, najliczniejszy oraz są największe
perspektywy na jego stałość, ba, systematyczne powiększanie??????
No no...

--
XL

39. Data: 2018-10-11 21:18:03

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> Piotrowicz, a idolką Pawłowicz.
> Gratuluję "zrozumienia" LOL :)
> Pewnie to nie twoja wina, tylko szatan cię namówił i sprowadził na złą

Zmień sposob unikania kompromitacji - jest nieskuteczny. Przejadł się.
Przeczytaj ,,MiM", ostatnia chwila.

--
XL

40. Data: 2018-10-11 22:03:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-11 o 21:16, XL pisze:

> I czy Szatan nie dlatego przybywa właśnie tam, że właśnie tam jego plon
> jest najłatwiejszy do zebrania

To nielogiczne... wcześniej go tam nie było?
Czyli zanim przybył, to ludzie czynili zło, a on przyszedł na gotowe?

Wynika z tego, że pedofilia w kościele to dzieło klechów, a szatan
przyszedł na gotowe...
Ciekawe... czyli zło to dzieło ludzi, a nie szatana?
Papież się pomylił?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Jak Polacy Żydom pomagali.