ABORTUS (łac.) - samopoczucie fizyczne. Zapytanie.

1. Data: 2005-03-18 14:47:31

Temat: ABORTUS (łac.) - samopoczucie fizyczne. Zapytanie.
Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczów.
Zależy mi, aby dowiedzieć się o samopoczucie kobiety po sztucznym poronieniu
( z podaniem znieczulenia dożylnego) we wczesnym stadium ciąży (aborcja).
Chciałabym poznac opinie tylko i wyłącznie na temat samopoczucia fizycznego
po sztucznym poronieniu.
Z góry dziękuję.

2. Data: 2005-03-18 17:10:33

Temat: Re: ABORTUS (łac.) - samopoczucie fizyczne. Zapytanie.
Od: "Mała Mi" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" napisała ...

> Zależy mi, aby dowiedzieć się o samopoczucie kobiety po sztucznym
> poronieniu
> ( z podaniem znieczulenia dożylnego) we wczesnym stadium ciąży (aborcja).

Wyłyżeczkowanie jamy macicy jest zabiegiem
stosunkowo prostym i o ile nie nastapią komplikacje,
to nie wiąże się z żadnymi specjalnymi dolegliwościami fizycznymi.
A te które mogą ewentualnie wystąpić (np. nudności,
wymioty) są bardziej następstwem narkozy niż zabiegu
jako takiego. Przez kilka dni po zabiegu występuje krwawienie
z pochwy (niczym nie różniące się od obfitej miesiączki).

> Chciałabym poznac opinie tylko i wyłącznie na temat samopoczucia
> fizycznego
> po sztucznym poronieniu.

Trzeba było pytać o wyłyżeczkowanie w celach diagnostycznych.
Fizycznie to to samo.

Pozdrawiam !
Mała Mi

3. Data: 2005-03-18 17:19:56

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> z pochwy (niczym nie różniące się od obfitej miesiączki).

> Trzeba było pytać o wyłyżeczkowanie w celach diagnostycznych.

Bardzo dziękuję za Twoją opinię. Powinnam była usciślić, że chodzi mi o
'próżnociąg', inaczej metodę chirurgiczną - podciśnieniową, ale sama wiesz,
ręka zadrżała:) ... Tak czy inaczej dzięki za info.

4. Data: 2005-03-18 17:58:25

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Chciałabym poznac opinie tylko i wyłącznie na temat samopoczucia fizycznego

Mam nadzieje ze cie szlag trafi razem z ty dzieckiem ktore bedziesz zabijala.
Czy temu dziecku tez podasz znieczulenie jak go bedziesz rozkawalkowywac? Czy
na zywca?

5. Data: 2005-03-18 17:59:57

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mała Mi <p...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> z pochwy (niczym nie różniące się od obfitej miesiączki).

> Trzeba było pytać o wyłyżeczkowanie w celach diagnostycznych.

Jakie to proste zabic czlowieka. Prawda?

6. Data: 2005-03-18 18:02:04

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> 'próżnociąg', inaczej metodę chirurgiczną - podciśnieniową, ale sama wiesz,
> ręka zadrżała:) ... Tak czy inaczej dzięki za info.

Jesli to dziecko zyje a ty zadasz mu tak okrutna smierc, ty, mama nie dasz
sobie z tym rady do konca zycia.

7. Data: 2005-03-18 18:21:08

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
zabijala.
> Czy temu dziecku tez podasz znieczulenie jak go bedziesz rozkawalkowywac?

Dziekuje za opinie. Czy w szkole nie uczyli dokladnego czytania? Pytalam o
samopoczucie fizyczne, nie psychiczne. Twoja opinia na ten temat mnie nie
interesuje.
Pozdrawiam
A.

8. Data: 2005-03-18 18:26:09

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zabijala.
| Czy temu dziecku tez podasz znieczulenie jak go bedziesz rozkawalkowywac?

Nie ma to jak fanatyzm. Nie jest wazne o co chodzi ale padlo TO slowo i od
razu trzeba gryzc!!!

Dominika R

--
"The man should respect the sea.
Because the sea respects... no one..."

9. Data: 2005-03-18 18:29:27

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Mam nadzieje ze cie szlag trafi razem z ty dzieckiem ktore bedziesz
> zabijala.

Jak po katolicku :P

HaNkA

10. Data: 2005-03-18 18:39:39

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> samopoczucie fizyczne, nie psychiczne. Twoja opinia na ten temat mnie nie

A mnie nie interesuje co ty masz mi do powiedzenia. Po pierwsze bedziesz
morderczynia, po wtore aborcja jest nielegalna. Co za konowal ci to robi
powiedz to pojdzie siedziec.

[Pyt] metoda wzmacniania komunikacji międzykomórkowej
HDL a palenie
'Średnio złośliwy nowotwór??'
celiaklia u dorosłych
Choroba studencka ;)