ABORTUS (łac.) - samopoczucie fizyczne. Zapytanie.

11. Data: 2005-03-18 18:45:27

Temat: Re: ABORTUS (łac.) - samopoczucie fizyczne. Zapytanie.
Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika R <n...@n...poczta.onet.pl> napisał(a):

> Użytkownik " Daria" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomoœci

> zabijala.
> Czy

Czy ty nie chcesz przyjac do wiadomosci ze plod jest DZIECKIEM i ZYJE to nie
jakas narosl tylko zywy czlowiek. Daleko mi do fanatyzmu ale wiem co to
znaczy pragnac dzieci i nie moc miec! W najblizszej rodzinie mamy taki
przypadek. Wprawdzie Bogu Dzieki wkoncu maja wymarzone dzieckopo 15 latach
staran. A czesc kobiet szafuje zyciem dzieci. To sa dziwki, morderczynie
imoze sie zdarzyc tak ze po skrobance nie zajdzie juz wiecej w ciaze. Czego
jej zycze bo nie zasluguje na to by miec dzieci.

12. Data: 2005-03-18 18:49:24

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA ReDhUnTeR <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> napisał(a):

> Użytkownik " Daria" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jak po katolicku :P
>
> HaNkA

Bardziej po katolicku jest zabic dziecko, prawda? Mozna jeszcze wlozyc w
beczke po kapuscie. Ach wy suki z cieczka. pieprzycie sie bez opamietania bez
zabezpieczen a potem mordujecie i bronicie swoich rzekomych praw do tego
morderstwa. Waszymi wspolnikami sa pseudo lekarze ktorzy morduja dla
pieniedzy. Platni mordercy.

13. Data: 2005-03-18 18:50:07

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Czego
| jej zycze bo nie zasluguje na to by miec dzieci.

A czy Ty nie chcesz przyjac do wiadomosci, ze nikt tu nie napisal, ze bedzie
jakas aborcja a pyta tylko o samopoczucie fizyczne po? Moze to wlasnie osoba
o dokladnie takich jak Ty przekonaniach i chce zbobyc kolejne dowody
przeciwko aborcji? Ze wplywa na zdrowie? Zastanow sie najpierw zanim cos
napiszesz.

Dominika R

--
"The man should respect the sea.
Because the sea respects... no one..."

14. Data: 2005-03-18 18:52:01

Od: "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
| zabezpieczen a potem mordujecie i bronicie swoich rzekomych praw do tego
| morderstwa. Waszymi wspolnikami sa pseudo lekarze ktorzy morduja dla

UWAGA TROLL....

Pierwsze widze by osoba - prawdziwie - wierzaca uzywala takich slow. Rany...

Dominika R

15. Data: 2005-03-18 19:19:48

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika R" <n...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> o dokladnie takich jak Ty przekonaniach i chce zbobyc kolejne dowody
> przeciwko aborcji? Ze wplywa na zdrowie? Zastanow sie najpierw zanim cos

DOMINICZKO, szkoda słów, fanatyzm religijny przechodzacy w dewotyzm jest
gorszy od faszyzmu. Zapytałam tylko o samopoczucie, dokładnie tak jak
napisałaś. Pozdrawiam,
Aneta

16. Data: 2005-03-18 19:21:36

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
napisał w wiadomości news:d1f6tt$h63$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Użytkownik " Daria" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Jak po katolicku :P
>
> HaNkA

hihihiihiihi, HANIU, widzisz, nie ma znaczenia, że ja tylko zapytałam o
samopoczucie po zabiegu. Fanatykom już wtedy staje przed oczami wizja
morderstwa. Wiara zamyka ich na świat, nie otwiera ... Ona nawet dokładnie
nie doczytała mojego posta, ale zdażyła życzyć mi tego i owego, katoliczka
jedna:)) hahhahaa.

17. Data: 2005-03-18 19:24:04

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zabezpieczen a potem mordujecie i bronicie swoich rzekomych praw do tego
> morderstwa. Waszymi wspolnikami sa pseudo lekarze ktorzy morduja dla

POSŁUCHAJ, TY PRZYGŁUPIA FANATYCZKO, PEWNIE DOSKWIERA CI ZESPÓŁ CIĘZKIEGO
NIE DOPIEPRZENIA, skoro z igły zrobiłaś widły. Spadaj z tego posta, bo Cię
tak osmieszę, że więcej się tu nie pokazesz palancico jedna. CZYTAJ
DOKŁADNIE, a nie po łebkach. Biedna fanatyczka wyczytała, ze na zabieg się
wybieram....No nie mogę..... A ja tylko zapytałam o samopoczucie po
zabiegu....

18. Data: 2005-03-18 19:25:14

Od: "Aneta" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bez
>

> UWAGA TROLL....
>
> Pierwsze widze by osoba - prawdziwie - wierzaca uzywala takich slow.

DOMINIKO, szkoda naszych nerwów, dewoctwo jest jak zaraza, trzeba jak
najdalej od niego.
pzdr,
Aneta

19. Data: 2005-03-18 19:26:39

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Daria" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

>pieprzycie sie bez opamietania bez
> zabezpieczen

A zabezpieczenia nie są grzechem?:-))

> Waszymi wspolnikami sa pseudo lekarze ktorzy morduja dla
> pieniedzy. Platni mordercy.

No i patrz. Przy całej tolerancji dla maluczkich rozumem, jak mam nie byc za
aborcja czytajac takie wypowiedzi?:-))

HaNkA

20. Data: 2005-03-18 19:29:51

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

>Wiara zamyka ich na świat, nie otwiera

Monteskiusz powiedzial, ze zadne królestwo nie przelało tyle krwi co
królestwo Chrystusa. Krucjaty w tym dziecięce, nawracanie na chrzescijanstwo
przy pomocy ognia i miecza, inkwizycyjne stosy itd. Ale to lekarze
dokonujący aborcji są mordercami:-))

>katoliczka
> jedna:)) hahhahaa.

trol głupiutki, ale troszke zabawny. Święta idą, mozemy po chrześcijansku
pokarmić :PPP

HaNkA

[Pyt] metoda wzmacniania komunikacji międzykomórkowej
HDL a palenie
'Średnio złośliwy nowotwór??'
celiaklia u dorosłych
Choroba studencka ;)