Re: ANKIETA - wychowanie bezstresowe

From: "zielsko" <4...@h...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ANKIETA - wychowanie bezstresowe
Date: Sun, 4 May 2003 21:08:34 +0000 (UTC)

Dnia 03-05-04 użytkownik patrycja napisał :

> "zielsko"
>
> jak masz na imię?

> a mi się wydawało że jest zbyt precyzyjne :)

> bezstresowe.
>
> więc nie odpowie (ale myslę że wszyscy się "orientują" :)
Wszyscy sie orientuja co? No to ciekaw jestem co twoim zdaniem oznacza bezstresowo? A
moze warto twoja definicje porownac z definicjami innych,
a noz widelec sie dowiesz, ze to nie jest takie jasne. Jest znaczne rozroznienie
pomiedzy wychowaniem demokratycznym a liberalnym-a nie mozesz zalozyc, ze wszyscy ta
roznice widza.

> ?? nie chciałbyś zobaczyć mojej miny w tej chwili ;D

Wlasnie ze bym chcial ;)
> no więc.. możesz.. jasniej? :]
To chyba jasne, plec, wiek, wyksztalcenie, miejsce
zamieszkania-ilosc mieszkancow miasta/ wies itd.
No bo po kiego diabla Ci odpowiedz na takie pytanie skoro nie wiesz kto jak
odpowiada.

Polecam jakis podrecznik do metodologii badan, byle nie Brzezinskiego.
Pozdrawiam i zycze sukcesow w pracy badacza.
zielsko

--
www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati