ANKIETA - wychowanie bezstresowe

1. Data: 2003-05-04 19:58:48

Temat: ANKIETA - wychowanie bezstresowe
Od: "patrycja" <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

PYTANIE : czy uważasz za właściwe wychowywanie dzieci "bezstresowo"?

ODPOWIEDZI:

TAK:
www.psphome.htc.net.pl/ankieta.php?wychowanie_bezstr
esowe[tak|nie]1

NIE:
www.psphome.htc.net.pl/ankieta.php?wychowanie_bezstr
esowe[tak|nie]2

p.

ps: ok, to mój ankietowy debiut więc proszę o cierpliwość.. któraś musi
zadziałać ;D na razie starałam się tylko żeby była.. krótka ;]

1. Data: 2003-05-04 20:21:35

Temat: Re: ANKIETA - wychowanie bezstresowe
Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"patrycja" w news:b93reg$7m4$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

> PYTANIE : czy uważasz za właściwe wychowywanie
> dzieci "bezstresowo"?
> ODPOWIEDZI: TAK: NIE:

I Ty patrycjo?! Konkretnie chodzi mi o widzenie swiata jako
czarno-bialy. Myslisz, ze sie tak da? Bo MZ nie da sie, co zostalo
udowodnione. Dzieci byly wychowywane bezstresowo i "stresowo" - rozni
ludzie z nich wyrosli. Dlaczego? Bo nie tylko klaps czlowieka
ksztaltuje. Gdyby to bylo takie proste to juz dawno moglibysmy sie
przekonac, ze bezstresowe wychowanie 'tworzy' Ludzi, a "stresowe" co
najwyzej ludzi (lub odwrotnie). Mysle wiec, ze odpowiedzi na tak
postawione pytanie tylko jako tak lub nie, to nieporozumienie. Mojej
odpowiedzi ankieta ta w zaden sposob nie przyjmie wiec odpowiem w
poscie: i tak, i nie.

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-05-04 20:35:16

Od: "patrycja" <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzesiek:

> I Ty patrycjo?!

;(

> Konkretnie chodzi mi o widzenie swiata jako
> czarno-bialy. Myslisz, ze sie tak da?

oczywiście że tak się nie da, co podkreślałam w wielu postach ALE myślę że
na wiele pytań (w tym na to) da się odpowiedzieć w stylu czarne/białe choć
widzimy szarość, bo prostu trzeba zdecydować który z tych kolorów jest d o m
i n u j ą c y ja np. jestem stanowczo ZA bezstresowym choć nie uważam je za
idealne, jestem jednak zdania że "stresu" każdemu dziecku wystarczająco dużo
dostarczy Świat i Życie, rodzice więc mogą sobie darować. takie jest moje
zdanie i dlatego mogę zagłosować na "tak" a puściłam taką jednoznaczną sondę
(i jestem bardzo dumna z tego że już pierwsze.. "dziecko" tak mi się udało
;) w sumie błędy są ale grunt że działa ;D )bo liczyłam że wiele osób się
wypowie a wtedy będziemy mogli porozmawiać o szczegółach (odcieniach) i
ewentualnie zmienić zdanie. ta sonda ma być tylko podstawą dyskusji.. taki
miałam plan :]

> Mojej
> odpowiedzi ankieta ta w zaden sposob nie przyjmie wiec odpowiem w
> poscie: i tak, i nie.

i baaardzo za tę odpowiedź dziękuję :)

p.

1. Data: 2003-05-04 20:35:20

Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 03-05-04 użytkownik patrycja napisał :

> [...]
>

> ps: ok, to mój ankietowy debiut więc proszę o cierpliwość.. któraś musi
> zadziałać ;D na razie starałam się tylko żeby była.. krótka ;]

Pytanie jest nieprecyzyjnie zadane. Musisz zalozyc, iz osoba odpowiadajaca na nie nie
wie co oznacza bezstresowe.
To tylko taki maly przytyk do metodologii.
A jeszcze dane domograficzne gdzie sa?
Pozdrawiam.
zielsko

--
www.fotozielsko.prv.pl

Non Nobis Solum Sed Toti Mundo Nati

1. Data: 2003-05-04 20:45:26

Od: "patrycja" <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zielsko"

jak masz na imię?

>Pytanie jest nieprecyzyjnie zadane.

a mi się wydawało że jest zbyt precyzyjne :)

>Musisz zalozyc, iz osoba odpowiadajaca na nie nie wie co oznacza
bezstresowe.

więc nie odpowie (ale myslę że wszyscy się "orientują" :)

>A jeszcze dane domograficzne gdzie sa?

?? nie chciałbyś zobaczyć mojej miny w tej chwili ;D

no więc.. możesz.. jasniej? :]

>Pozdrawiam.

ja też :)

1. Data: 2003-05-04 20:51:00

Od: "Greg" <U...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"patrycja" w news:b93tis$fvs$1@nemesis.news.tpi.pl napisał(a):

> ;(

Co sie krzywisz? Nie moja wina, ze masz zly dzien ;-) I jeszcze jedno -
gdy tak przeczytalem post zielsko... ten to sie dopiero czepia! ;-)

> oczywiście że tak się nie da, co podkreślałam w
> wielu postach ALE myślę że na wiele pytań (w tym
> na to) da się odpowiedzieć w stylu czarne/białe

Nie da sie, da sie... maslo maslane maslem smarowane ;-)

> bo prostu

Literki *b* i *p* sa dosc odlegle na klawiaturze, wiec przepalczenie
chyba mozna wykluczyc? Czy mylenie tych dwoch liter moze swiadczyc o
dysgrafii? Nie to, zebym Ci dysgrafie zarzucal ;-) Ale mnie sie to
zdarza czesto i tak przy okazji tylko postanowilem poruszyc ten temat.

> trzeba zdecydować który z tych kolorów jest d o m
> i n u j ą c y

Chodzi Ci o wybranie takiej utopii? No to tak... zdecydowanie lepiej
jest nie stresowac. Ale nie zawsze sie da i czasem klapsa dac trzeba.
Zle robia rodzice, ktorzy maja klapki na oczach i bez wzgledu na
wszystko trzymaja sie raz obranego kierunku.

> ta sonda ma być tylko podstawą dyskusji..
> taki miałam plan :]

Mialas? Znaczy plan juz wzial w leb? ;-)

1. Data: 2003-05-04 21:06:40

Od: "patrycja" <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Greg"

> Co sie krzywisz?

krzywie się????? ja PŁACZĘ!!!!
;D

> Nie moja wina, ze masz zly dzien ;-)

to Ty krytykujesz moją sondę! :p

> ten to sie dopiero czepia! ;-)

i co z tego skoro nawet nie rozumiem do czego się przyczepił ;)

> Nie da sie, da sie... maslo maslane maslem smarowane ;-)

to się nazywa p r z e c z e n i e Grzesiu ;D

> Literki *b* i *p*

"bip" ? trąbisz na mnie czy cenzurujesz przekleństwa? ;D

> sa dosc odlegle na klawiaturze, wiec przepalczenie
> chyba mozna wykluczyc? Czy mylenie tych dwoch liter moze swiadczyc o
> dysgrafii? Nie to, zebym Ci dysgrafie zarzucal ;-)

tia.. wracamy to mojego wczesnego dzieciństwa z czasów "Pani Halinki" :]
mam papierek o dysleksji ale to chyba była trochę pomyłka :) fakt że jak
byłam mała nie umiałam wymawiać twardych głosek.. tzn. ja słyszałam różnicę
między moim "b" a "p" ale... tylko ja ;D
ale jazda zaczęła się jak zaczynałam uczyć się czytać i nie mogłam
zapamiętać w którą str. brzuszek ma małe "b" i "d" no więc... zamiast "buda"
przeczytałam "dupa" /nie wiem jakim sposobem pomyliłam d z p ;D/ a zmierzam
do tego że jeszcze wiele takich błędów zobaczysz ;p (np. teraz próbując
wypiąć Ci język napisałam "zlo" niezłe co? :]

> Ale mnie sie to
> zdarza czesto i tak przy okazji tylko postanowilem poruszyc ten temat.

zakładamy komitet dysGRAFIKÓW? ;D zawsze chciałam być GRAFIKIEM to mogę być
też ~dys ;)

> Chodzi Ci o wybranie takiej utopii?

no ;p

> No to tak... zdecydowanie lepiej
> jest nie stresowac.

no to zagłosuj na "tak" bo moja sonda nie cieszy się jakoś powodzeniem ;)

>Ale nie zawsze sie da i czasem klapsa dac trzeba.

IMHO nakrzyczeć, ukarać.. ale nie uderzyć

> Mialas? Znaczy plan juz wzial w leb? ;-)

najwyraźniej, i się tak nie ciesz ;)

1. Data: 2003-05-04 21:08:34

Od: "zielsko" <4...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> a mi się wydawało że jest zbyt precyzyjne :)

> bezstresowe.
>
> więc nie odpowie (ale myslę że wszyscy się "orientują" :)
Wszyscy sie orientuja co? No to ciekaw jestem co twoim zdaniem oznacza bezstresowo? A
moze warto twoja definicje porownac z definicjami innych,
a noz widelec sie dowiesz, ze to nie jest takie jasne. Jest znaczne rozroznienie
pomiedzy wychowaniem demokratycznym a liberalnym-a nie mozesz zalozyc, ze wszyscy ta
roznice widza.

> ?? nie chciałbyś zobaczyć mojej miny w tej chwili ;D

Wlasnie ze bym chcial ;)
> no więc.. możesz.. jasniej? :]
To chyba jasne, plec, wiek, wyksztalcenie, miejsce
zamieszkania-ilosc mieszkancow miasta/ wies itd.
No bo po kiego diabla Ci odpowiedz na takie pytanie skoro nie wiesz kto jak
odpowiada.

Polecam jakis podrecznik do metodologii badan, byle nie Brzezinskiego.
Pozdrawiam i zycze sukcesow w pracy badacza.
zielsko

1. Data: 2003-05-04 21:19:56

Od: "patrycja" <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

zielsko

> No to ciekaw jestem co twoim zdaniem oznacza bezstresowo? A moze warto
twoja definicje > porownac z definicjami innych

to , zgodnie z "planem" ;) chcę zrobić po zamknięciu sondy :] no i już widzę
że liczę na Twoje zaangażowanie w temat ;)

>a noz widelec sie dowiesz, ze to nie jest takie jasne.

oczywiście że nie jest jasne dlatego dałam "jasną" ankietę :) przecież to
jasne ;D

>Wlasnie ze bym chcial ;)

a właśnie że nie ;p

> To chyba jasne,

i zapanowała "jasność" ;D

>plec, wiek, wyksztalcenie, miejsce
> zamieszkania-ilosc mieszkancow miasta/ wies itd.

Ty nawet imienia nie chcesz podać ;)

> No bo po kiego diabla Ci odpowiedz na takie pytanie skoro nie wiesz kto
jak odpowiada.

no właśnie a po kiego diabła są mi te dane? hmm? ka chcę wiedziec co UGPSP
;) myślą o tej sprawie i już.. a właściwie "i wtedy' ;) chcę o tym pogadać
:]
czy takie dane coś w tym przypadku zmienią? "aj dont fink soł" ;)

>Polecam jakis podrecznik do metodologii badan, byle nie Brzezinskiego.

:)

> Pozdrawiam i zycze sukcesow w pracy badacza.

thx ;)

> zielsko

/ badacz ;D

1. Data: 2003-05-04 21:21:25

Od: "patrycja" <p...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK

> ROTFL z idiotycznego pytania.

dzięki za uwagę ;)
ale będę jeszcze bardziej wdzięczna jak wyjaśnisz czemu IYHO jest idiotyczne
? :)

"wizerunek"
samobójstwa......
matura za 1 dzień
zaspokajanie glodu czy cos wiecej?
[off topic] Wyjaśnienie odnośnie posta "UWAGA tu werbuja scjentologowie"