Afrodyzjaki. Czy uzywanie jest bezpieczne?

1. Data: 2002-01-01 17:37:17

Temat: Afrodyzjaki. Czy uzywanie jest bezpieczne?
Od: "Strażak" <w...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam nadzieje ze grupe wybralem dobrze gdyz chcialbym poznac opinie
lekarzy lub innych ktorzy sa w temacie i medycyna nie jest im obca. Co raz
czesciej mowi sie o przeroznych srodkach zwiekszajacych pozadanie u kobiet
ale niewiele na temat bezpieczenstwa stosowania, skutkow ubocznych,
mozliwych komplikacji. Chcialbym sprobowac ze swoja dziewczyna tego cuda ale
troche sie boje.
Prosze o rady czy jest sens kupowac (gdzie i jakie dokladnie), uzywac itd.

THX z gory.

2. Data: 2002-01-01 20:39:54

Temat: Re: Afrodyzjaki. Czy uzywanie jest bezpieczne?
Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byc moze chodzi ci tez o tzw feromony???

> [...]
> ale niewiele na temat bezpieczenstwa stosowania, skutkow ubocznych,
> mozliwych komplikacji. Chcialbym sprobowac ze swoja dziewczyna tego cuda

Zalezy oczywiscie jaki jest sklad chemiczny, z czego zrobione. Trudno jest
powiedziec bez blizszychh danych.
To tak jak z tabletkami zjesz odpowiednia ilosc pomoze, zjesz za duzo
otrujesz sie.
Zwroc uwage na SKŁADNIKI z jakich są robione, a takze zastanow sie czy
miejsce w ktorym je kupujesz jest odpowiednie. Sexshop nie jest apteką! Nie
mowie juz o firmach wysylkowych.

3. Data: 2002-01-02 07:28:11

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 1 Jan 2002, Strażak wrote:

> Mam nadzieje ze grupe wybralem dobrze gdyz chcialbym poznac opinie
> lekarzy lub innych ktorzy sa w temacie i medycyna nie jest im obca. Co raz
> czesciej mowi sie o przeroznych srodkach zwiekszajacych pozadanie u kobiet

mysle, ze srodkiem zwiekszajacym pozadanie u kobiet z natury
calkowicie bezpiecznym (choc nie wiadomo do konca czy na pewno
bezpiecznym) jest wlasciwy mezczyzna ...

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

4. Data: 2002-01-02 08:43:22

Od: "lume" <i...@l...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

I chyba najlepszym jak do tej pory!!!

5. Data: 2002-01-03 16:14:08

Od: "Michal" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

>mysle, ze srodkiem zwiekszajacym pozadanie u kobiet z natury
calkowicie bezpiecznym (choc nie wiadomo do konca czy na pewno
bezpiecznym) jest wlasciwy mezczyzna ...

No i co dalej?? Gdzie odpowiedz na pytanie? heh

Michalo

6. Data: 2002-01-03 20:13:19

Od: masa <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

To dlaczego męzczyzni siegaja po afrodyzjaki?
Ktore nieraz lepiej dziaja na kobiety?
A co do problemu strazaka to proponuje ci zakupic perfumy z feromonami i
wtedy zaden afrodyzjak ci nie bedzie potrzebny jak panienka cie powacha to
uwiez mi nie bedziesz mogl sie jej pozbyc,a jej pozadanie bedzie siegalo
zenitu...

7. Data: 2002-01-06 15:51:38

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> mysle, ze srodkiem zwiekszajacym pozadanie u kobiet z natury
> calkowicie bezpiecznym (choc nie wiadomo do konca czy na pewno
> bezpiecznym) jest wlasciwy mezczyzna ...

Drogi Piotrze !

Znam kilka Pan ktore twierdza, ze najlepszym dla nich srodkiem jest wlasciwa
kobieta.

Afrodyzjaki nie dzialaja na poziomie kory mozgowej , nie spowoduja, ze jakas
pani bedzie palala niewyczerpujacym sie nigdy pozadaniem do okreslonego
mezczyzny. Takich cudow to nie ma (choc nie powiem feromony maja tutaj swoja
role).

Polecam wszystkim przeciekawa ksiazeczke " Sperm Wars".

A poza tym zycze wsystkim masy przyjemnosci w Nowym Roku !

dradam

8. Data: 2002-01-17 23:40:53

Od: "Andrzej Mikołajczyk" <s...@b...sprint.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "masa" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
(..)
> [...]
> uwiez mi nie bedziesz mogl sie jej pozbyc,a jej pozadanie bedzie siegalo

Moze podasz jakis namiar na sklep gdzie mozna takowe perfumy kupic.:)
Lub chociaz marke/nazwe takowych.
Ja jeszcze nie spotkalem takich ktore by oprocz zwyklego zapachu
mialy jakies inne dzialanie. :)

--
| ===> Andrzej "silniczek" Mikołajczyk <======= |
| --> mailto:s...@b...sprint.com.pl - ICQ UIN: #15884186 <-- |

9. Data: 2002-01-27 15:36:15

Od: "Kate" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepsze są naturalne feromony, więc drodzy Panowie, zaufajcie swoim. W
dodatku poparte odrobiną naturalnego wdzięku świetnie działają. Warto nad
tym popracować.
(oczywiście ważny jest także stopień kompatybilności męsko- damskiego
zestawu dla osiągnięcia odpowiedniego efektu ostatecznego).
KateS
> [...]
> Lub chociaz marke/nazwe takowych.
> Ja jeszcze nie spotkalem takich ktore by oprocz zwyklego zapachu

Zasepół Dowana - Mongolizm - Autyzm
stan zapalny
Wampiryzm Energetyczny
Plamy na dłoniach
Jakie ćwiczenia na poprawe sylwetki/skrzywienie kręgosłupa ?