Re: Akademia Medyczna w Gdansku

Data: 2000-08-07 18:35:34
Temat: Re: Akademia Medyczna w Gdansku
Od: j...@h...torun.pl (Jaroslaw Laczkowski)

Witaj Piotrze,

pozdrawiam Cie serdecznie i gratuluje wytrwalosci i opanowania.
A do pozostalych Panstwa: moze zrezygnowac z nazwy pl.sci.medycyna tam,
gdzie wioda prym dieta optymalna i inwektywy? Pozdrawiam wszystkich i zycze
slonecznej pogody, takze ducha.
Jaroslaw Laczkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/alzheimer/klub/o_nas2/laczk.