Akademia Medyczna w Gdansku

51. Data: 2000-08-09 13:33:00

Temat: Re: OGOLNIE: Re: Akademia Medyczna w Gdansku
Od: "Mariusz Zielinski" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik Piotr Zielinski <p...@a...gda.pl> napisal
> Wez w koncu napisz, jaki masz zawod, bo chyba to przeoczylem. Moze ci
> napiszemy, jak postrzegane sa zachowania w twoim zawodzie.

Administrator sieci i systemow komputerowych ... trzy, czte-ry, START

--
Mariusz Zielinski

52. Data: 2000-08-09 17:38:00

Od: p...@a...gda.pl (Piotr Zielinski) szukaj wiadomości tego autora

> Administrator sieci i systemow komputerowych ... trzy, czte-ry, START
> Mariusz Zielinski

O Jezu. Ci informatycy to gorzej niz cyklisci. Jeszcze nam rozlozyli ZUS,
czyli robia przekrety na miliardy zlotych kosztem budzetowki, biednych
emerytow i chorych. A teraz jeszcze zeruja na Internecie, kazac przesylac ta
droga dane do ZUS.
Moze popracujesz w naszym szpitalu na pelen etat za 800 zl miesiecznie?
Brakuje nam infrastruktury do przesylania danych radiologicznych,
podstawowych baz danych do prowadzenia dokumentacji pacjentow itd. Komputery
sie zawieszaja, siecia lokalna na oddziale musze sie sam zajmowac itd.

Piotr Zielinski

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

53. Data: 2000-08-09 20:57:03

Temat: Re: Akademia Medyczna w Gdansku
Od: "Jerzy Zamojski" <z...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki!
Bo juz myslalem, ze nie istnieja pacjenci zadowoleni z Pogotowia! :)
Jerzy Zamojski

Użytkownik "Iwcia P-L (Foczka)" > Wczoraj w nocy bylo u mnie w domu
pogotowie, bo slubny dostal takiego
> [...]
> marnych pare groszy. Mogl bez slowa wladowac zastrzyk, bo wszak wedle
> niektorych z was "tylko to miesci sie w standardzie". Tymczasem jakos
> niestandardowo sie usmiechnal kiedy juz bylo dobrze... jezeli wedlug Was,
> lekarzy jest to "przymilanie sie pacjentowi" (ciekawe skad sie wzial taki
> akurat termin? nie jest on czasem pochodna kopert?), to serdecznie zycze,
> zeby nie przymilal wam sie ani policjant, ani urzedniczka, ani
nauczycielka
> waszego dziecka. Ciekawe czy da sie tak zyc...
>
> Pozdrowienia dla dzisiejszo-nocnej zalogi Pogotowia w Gdyni lacznie z
Pania

54. Data: 2000-08-10 05:26:42

Od: "andrzej maczuga" <a...@d...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Zamojski" <z...@p...man.lublin.pl> wrote in message

> I choc niektorzy mowia, ze Lublin to Ukraina, rowniez w pozostalych

a przepraszam bardzo, panie pieprzony_bezczelny_dupku,
jakim prawem chamie zbuntowany wypowiadasz sie n/t
czlowieczenstwa, sam generujac w/w obelzywe, parszywe,
szowinistyczne i faszystowskie porownania ?

zapraszam Cie, chamie, do Austrii, tam juz niedlugo
bedziesz mogl w imieniu Wodza Heidera strzelac do
Ruskow, Ukraincow, Zydkow, Rumunow, Afganow i innych
Polaczkow.

Heil Heider, heil Zamojski.

ze tez poranne czytanie newsow zaczyna czlowieka
wyprowadzac z rownowagi. na ulicy dalbym chociaz
prostakowi w gebe, a tak tylko watroba sie niszczy.

--
andrzej maczuga (albanez)

55. Data: 2000-08-10 12:13:39

Od: "Mariusz Zielinski" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uuytkownik Piotr Zielinski <p...@a...gda.pl> napisal:

> [...]
Komputery
> sie zawieszaja, siecia lokalna na oddziale musze sie sam zajmowac itd.

Uffff....
a) pomylily ci sie polityka i ekonomia z informatyka ale wybaczam ...
b) nie prowadzmy krucjaty przeciwko np. lekarzom a przeciwko lekarzowi
c) gdyby moja umowa o prace nie zabraniala takich dzialan to pomogl bym Ci
doprowadzic wasza siec lokalna do porzadku ... kiedys pomoglem uruchomic
sprzet do diagnostyki na AM na wydziale chorob nerek ... za darmo ...
d) jesli faktycznie sytuacja w medycynie jest trudna, jesli pieniedzy
brakuje bo nie przyznaje ich rzad a nie sa marnowane, jesli sprzet panstwowy
nie jest wykorzystywany do prywatnych celow, jesli lekarzom sprawia radosc
wyleczony pacjent ... to napisz ... moze w czyms bede mogl pomoc.

--
Mariusz Zielinski

56. Data: 2000-08-10 12:43:58

Od: j...@h...torun.pl (Jarosław Łączkowski) szukaj wiadomości tego autora

Jakies plamy na sloncu czyco???
Jakiz piekny przyklad politycznej poprawnosci i tolerancji (uwielbiam to
slowo).
Dobrego dnia Zwolennikom Przeciwnikow Heidera i zyczenia jeszcze wiekszej
Tolerancji
Jarosław Łączkowski
mailto: j...@h...torun.pl
http://www.alzheimer.pl/alzheimer/klub/o_nas2/laczk.
html

--
Chcesz otrzymywac newsy poczta elektroniczna ? Sprawdz http://www.newsgate.pl

57. Data: 2000-08-10 19:13:25

Od: "Jerzy Zamojski" <z...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam, jesli urazilem uczuia narodowe, mialem akurat na mysli realia
panujace w szpitalach naszych kolegow na Ukrainie. Tam jest naprawde bardzo
biednie.
Jest to temat do oddzielnego omowienia.
Nie mowie tu nawet o pensjach, ale o mozliwosciach leczenia!
Stad tez zupelnie niepotrzebnie i bezpodstawnie sie unosisz. Lekarzowi obce
sa tego rodzaju emocje.
Jerzy Zamojski

58. Data: 2000-08-11 17:06:13

Od: "XOR" <w...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Przykro mi ale czytam te posty o medycynie polskiej i czytam, i ciezko nie
zauwazyc podstawowego bledu w rozumowaniu logicznym popelnianego przez
wszystkich obroncow dobrego imienia polskiej sluzby zdrowia (lekarzy):
postawa "zobacz ile dostajesz za te nedzne grosze, ktore placisz" .
Panowie tak jak ktos juz zauwazyl placimy za UBEZPIECZENIE !!!! , a nie za
usluge !
Placa miliony , a z uslug korzystaja w najlepszym przypadku dziesiatki
tysiecy !

xor

.am.torun.pl...

59. Data: 2000-09-14 00:10:03

Od: "Piotr Sowa" <n...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety przyznam Ci racje - niestety , bo jestem prawie lekarzem, a jako
taki zlewam Izby i nie przejmuję się opinią w środowisku
Obchodzenie się z pacjentem jest na ogół takie jak z workiem kartofli- jeśli
się nie rozsypuje - pozostawia się do przyszłego incydentu !

Współczuję chorującym w dobie obecnej polskiej służby zdrowia
Piotr Sowa

60. Data: 2000-09-14 00:19:13

Od: "Piotr Sowa" <n...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie ,że znaczy - całe środowisko odpowiada za produkowanie "zlewających"
kumpli
Nie mów mi że nie da się takiemu bęcwałowi przetłumaczyć , że leczenie to
nie rozrabianie cementu ...
Bzdurne egzaminy na AM powinny być uzupełnione testem psychologicznym , a
nie zakresem wiadomości o roślinach okrytozalążkowych , czy innych
badziewiach - a na to akurat lekarze akademiccy , których wcale nie jest tak
mało mają wpływ, ale im się nie chce!
Przyszłych policjantów się w tym kierunku bada , ale w porównaniu z ich
pracą - lekarz dyżurny w izbie przyjęć , decyduje w sposób bardziej
bezpośredni o losie jednostki !!!

Piotr Sowa

problem z paznokciem
gronkowiec zlocisty