Re: OGOLNIE: Re: Akademia Medyczna w Gdansku

From: "Mariusz Zielinski" <l...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: OGOLNIE: Re: Akademia Medyczna w Gdansku
Date: Thu, 10 Aug 2000 14:13:39 +0200

Uuytkownik Piotr Zielinski <p...@a...gda.pl> napisal:

> O Jezu. Ci informatycy to gorzej niz cyklisci. Jeszcze nam rozlozyli ZUS,
> czyli robia przekrety na miliardy zlotych kosztem budzetowki, biednych
> emerytow i chorych. A teraz jeszcze zeruja na Internecie, kazac przesylac
ta
> droga dane do ZUS.
> Moze popracujesz w naszym szpitalu na pelen etat za 800 zl miesiecznie?
> Brakuje nam infrastruktury do przesylania danych radiologicznych,
> podstawowych baz danych do prowadzenia dokumentacji pacjentow itd.
Komputery
> sie zawieszaja, siecia lokalna na oddziale musze sie sam zajmowac itd.

Uffff....
a) pomylily ci sie polityka i ekonomia z informatyka ale wybaczam ...
b) nie prowadzmy krucjaty przeciwko np. lekarzom a przeciwko lekarzowi
c) gdyby moja umowa o prace nie zabraniala takich dzialan to pomogl bym Ci
doprowadzic wasza siec lokalna do porzadku ... kiedys pomoglem uruchomic
sprzet do diagnostyki na AM na wydziale chorob nerek ... za darmo ...
d) jesli faktycznie sytuacja w medycynie jest trudna, jesli pieniedzy
brakuje bo nie przyznaje ich rzad a nie sa marnowane, jesli sprzet panstwowy
nie jest wykorzystywany do prywatnych celow, jesli lekarzom sprawia radosc
wyleczony pacjent ... to napisz ... moze w czyms bede mogl pomoc.

--
Mariusz Zielinski