Re: Akademia Medyczna w Gdansku

From: "XOR" <w...@e...com>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.regionalne.trojmiasto
Subject: Re: Akademia Medyczna w Gdansku
Date: Fri, 11 Aug 2000 17:06:13 GMT

Przykro mi ale czytam te posty o medycynie polskiej i czytam, i ciezko nie
zauwazyc podstawowego bledu w rozumowaniu logicznym popelnianego przez
wszystkich obroncow dobrego imienia polskiej sluzby zdrowia (lekarzy):
postawa "zobacz ile dostajesz za te nedzne grosze, ktore placisz" .
Panowie tak jak ktos juz zauwazyl placimy za UBEZPIECZENIE !!!! , a nie za
usluge !
Placa miliony , a z uslug korzystaja w najlepszym przypadku dziesiatki
tysiecy !

xor

.am.torun.pl...