Re: Ale gagatek: Szymon Mol (Moleke Nije)

Data: 2007-01-11 11:01:02
Temat: Re: Ale gagatek: Szymon Mol (Moleke Nije)
Od: "niezbecki" <s...@l...po>

niezbecki<s...@l...po>
news:eo53me$kp8$1@news.onet.pl

[...]
> Nie jestem specjalistą od gumek, ale zajrzałem na stronę
> http://www.leroidelacapote.com/preservatif/condoms-c
-1.html, gdzie
> jest duży wybór tychże.
> Z tego, co się zorientowałem szerokość oferowanych prezerwatyw wynosi
> od 49 mm (dla małych fiutków) przez 52-54 mm (dla standardowych
> penisów) do 60 mm (dla wielkich kutasów).
[...]

Aha, to jest chyba tak, że te podawane rozmiary to nie są rozmiary samych
prezerwatyw tylko gotowych do boju fiutów (na które dana gumka ma pasować).
Świadczy o tym to, że przy prezerwatywach XXL "długość" podają niekiedy jako
np. "> 200 mm", a przecież długość prezerwatywy ma zawsze określoną (średnią
wartość), więc nie może chodzić o gumkę tylko o fiuta we wzwodzie.

Paw.