Ale jaja...

21. Data: 2006-08-25 06:22:03

Temat: Re: Ale jaja...
Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
> ecl33h$13i$...@i...gazeta.pl...
>
> tyz masz problemy z rasizmem, nie wiem czy to sie leczy?. Ale "za kratki"
> mozna trafic. Ale jako znanej "specjalistce" od diet wszelakich, an pewno
> dadza ci komputer z dostepem do internetu!
>
> ale przede wszsytkim wiecej tluszczu (nasyconego!!) , to wzmacnia nerwy :)

..a to ty jestes Zydem? ...to dlaczego wczesniej o tym nie napisales?...

..przeciez dieta optymalna jest w takim razie tez rasistowska i autora tego
dziela trzeba wsadzic za kratki...:)

++++++
Jeff

22. Data: 2006-08-25 06:32:20

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Drogi Jeff!
> A może ty po prostu jesteś antysemitą, co?
> Bo z Twoich wypowiedzi to wynika.

.juz ci pisalem abys sie ze mna nie spoufal....nadal trudno ci to co pisze
zrozumiec?...niedociera?

> A może ty po prostu jesteś antysemitą, co?
> Bo z Twoich wypowiedzi to wynika.

..czym jestem?...co niby wynika z moich wypowiedzi?...
..przeciez to ty jestes antysemita skoro tak propagujesz antysemicka diete
optymalna....he, he, he...

.i tak to rozumie wlasnie wasz opty_Ali...o prosze:

http://glinki.com/?l=48jkeh

.dlaczego na ten post nie zareagowales, gagatku? ....he?

=======
Jeff

23. Data: 2006-08-25 09:12:52

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ..czym jestem?...co niby wynika z moich wypowiedzi?...
> ..przeciez to ty jestes antysemita skoro tak propagujesz antysemicka diete
> optymalna....he, he, he...
> Jeff

No niestety już wszyscy Twoje teksty przeczytali.
Dla mnie i dla wszystkich jest już jasne, że masz antysemickie poglądy.
Nie wymigasz się, drogi Jeff.

24. Data: 2006-08-25 10:56:39

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@W...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
ecm4ub$l4d$...@i...gazeta.pl...
> ..a to ty jestes Zydem? ...to dlaczego wczesniej o tym nie napisales?...

jezeli widzisz kogos bitego czy gwalconego, to wzruszasz ramionami i idziesz
dalej? przeciez nie ciebie bija czy gwalca!? ale takie "niewinne" uwagi
wiele wyjasniaja i obrazuja stan twego umyslu, smutne to ale prawdziwe!
a poza tym co to ma wspolnego z dieta?

> ..przeciez dieta optymalna jest w takim razie tez rasistowska i autora
> tego
> dziela trzeba wsadzic za kratki...:)

???? a to ci rewelacja, mozesz to blizej wyjasni? oczywiscie to bylo pytanie
retoryczne, ty niczego nie jestes w stanie wyjasnic! bluzgi i ""piana to
jedyne co jestes w stanie "stworzyc"

Jurek

25. Data: 2006-08-25 13:05:43

Od: " Jeff" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> dalej? przeciez nie ciebie bija czy gwalca!? ale takie "niewinne" uwagi
> wiele wyjasniaja i obrazuja stan twego umyslu, smutne to ale prawdziwe!

.....taaaaak?...a gdzie widzisz bitego i gwalconego w moim tekscie?

ty sie wreszcie zacznij martwic twoim stanem umyslu, a nie moim, bo ja tyle
smietany i jajek jak ty nie wpierniczam i kompromitujacych bredni po usenecie
nie wypisuje, np takich jak twoj opty_kulega i antysemita Ali:

http://glinki.com/?l=87bh4u

> ???? a to ci rewelacja, mozesz to blizej wyjasni? oczywiscie to bylo pytanie
> retoryczne, ty niczego nie jestes w stanie wyjasnic! bluzgi i ""piana to
> jedyne co jestes w stanie "stworzyc"

.oczywiscie, ze moge ci wyjasnic, prosze bardzo ten watek wszystko wyjasnia
wiec go ponizej powtarzam, bo widze ze czasu chyba ci brakuje na czytanie
innych postow, bo tak jetes zajety obszczekiwaniem mojej osoby....

http://glinki.com/?l=87bh4u

...a na grupie dobradieta pl. i psp opty_kulega Ali jeszcze piekniejsze
teksty zamieszcza....

ps. zreszta nie graj tu wiekszego przyglupa anizeli jestes z tym brakiem
wiedzy na temat antysemickich sugestii w ksiazkach Kwasniewskiego...zwlaszcza
ze twoja opty_kulezanka na tej grupie kilka miesiecy temu zamiescila wyjatkowo
intrygujacy tekst o zblizonej tematyce....he, he, he...
======

26. Data: 2006-08-25 17:39:36

Temat: AQRe: Ale jaja...
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@W...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
ecmsj7$9rp$...@i...gazeta.pl...
> .....taaaaak?...a gdzie widzisz bitego i gwalconego w moim tekscie?

to tez za trudne!? jest jeszcze gorzej z twoim umyslem nie myslalem!

> http://glinki.com/?l=87bh4u

nowy listek figowy ktora ma cos zaslonic!? cienki to argument i do tego w
niczym CIEBIE (!!!) nie usprawiedliwia

> [...]
> wiec go ponizej powtarzam, bo widze ze czasu chyba ci brakuje na czytanie
> innych postow, bo tak jetes zajety obszczekiwaniem mojej osoby....

ty jestes taka ograniczona czy tylko udajerz!? czy to ali jest tworca DO!?
A watek wyjasnia tylko ze masz kompletny metlik w mozgu.

> ...a na grupie dobradieta pl. i psp opty_kulega Ali jeszcze piekniejsze
> teksty zamieszcza....

z "dobra dieta" to prosze do Coolera (wielki przyjaciel TT), a co to jest
psp? nie odwiedzam :)

> ps. zreszta nie graj tu wiekszego przyglupa anizeli jestes z tym brakiem
> wiedzy na temat antysemickich sugestii w ksiazkach Kwasniewskiego

wiem ze dla twojego oslabionego umyslu to za trudne , ale sprobuje! Za
teksty rasistowskie(w tym antysemickie) nawet w Polsce mozna miec duze
problemy; prokuratora itd. Ksiazki drJ.Kwasniewskiego sa wydawane w MASOWYM
nakladzie i jakos zaden zwiazek spoleczny czy wyznaniowy nie mial nic do
zarzucenia tym publikacja. Ty ze swoimi JAWNIE rasistowskimi tekstami
powinnas o tym wiedziec. A jezeli znalazlas stwierdzenia (w publikacjach drJ
Kwasniewskiego)ktore wykazuja charakter rasistowski to poinformuj
pierwszego -lepszego prokuratora. Anty DO ozloca cie za to !!!!. Tylko ze
ty tego nie zrobisz, a jest jeden bardzo powazny powod -nie jest nim brak
tego typu stwierdzen w publikacjach dr J Kwasniewskiego, ale jest nim to ze
zamkna cie natychmiast za jawny i wulgarny anty-semityzm, ktorego na peczki
na tej grupie( i nie tylko) !

Jurek

RAK
utwardzony tluszcz, olej a wchlanianie do organizmu, IG do znawcow.
Opinia IŻ o DO
jak przytyc 5 kg?
Kukurydza z puszki-wartości odżywcze