Ale to już było? - no to jeszcze raz.

201. Data: 2008-12-02 08:51:16

Temat: Re: Ale to juz bylo? - no to jeszcze raz.
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest w tobie ufność w irracjonalną, czysto emocjonalną, poranioną
doktrynalność.
XLa też była kiedyś-kiedyś w takim punkcie - jestem tego pewien.

Na to chciałem ci zwrócić uwagę, ponieważ wyraziłaś zaniepokojenie.

Tyle.

BTW pomysł jest dobry, ale wymaga uprzedniego "wyleczenia"
w swerze emocji - bez tego jest denny IMHO.

--
CB

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
googlegroups.com...

[...]

Wyparcie.
Zrozumienie i akceptacja.

Porownaj te dwa pakiety.

202. Data: 2008-12-02 08:52:22

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

BTW pomysł jest dobry, ale wymaga uprzedniego gruntownego
"wyleczenia się" w sferze emocji (takiego bez pudła i sciemy)
- bez tego jest denny IMHO.

203. Data: 2008-12-02 09:05:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 2 Dec 2008 09:52:22 +0100, cbnet napisał(a):

> Jest w tobie ufność w irracjonalną, czysto emocjonalną, poranioną
> doktrynalność.
> XLa też była kiedyś-kiedyś w takim punkcie - jestem tego pewien.

Spadaj, cieciu - twoja pewność zaprowadzi cię tam, gdzie powinna, JESTEM
PEWNA.

204. Data: 2008-12-02 09:14:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 1 Dec 2008 22:24:44 -0800 (PST), Hanka napisał(a):

> Jeski bedzie ku temu okazja, pogadamy za chwile, gdy juz przejdziesz
> swoje sciezki, swoje cierpienia i przezyjesz przynalezne Ci granty od
> tak zwanego losu.
> I wtedy, za chwile, bo 10, 15 czy 20 lat jest to jedna mala chwila,
> wtedy opowiesz mi o bolu, slepych zaulkach i wyparciu.
>
> Wyparcie.

Faktu zadawania smierci własnym dzieciom?

> Zrozumienie i akceptacja.

Jak wyżej.

> Porownaj te dwa pakiety.

Jednakowo paskudne.

Ale w jednym masz rację: widuję takie osoby po 10,15 czy 20 latach - nie ma
czego zazdrościć, bo ani śladu po dawnej buńczucznej "akceptacji" czy
naiwnym wyparciu - prawda dociera zawsze, do niektórych tylko później... i
wtedy nigdzie nie można sobie znaleźc spokojnego od wyrzutów miejsca.
Często jedynym i ostatnim, gdzie mozna znaleźć pociechę, staje się ławka w
kościele.
Dobre i to, bo niektórzy dopiero żegnając się ze światem stwierdzają, że
"spotkam moje wszystkie dzieci i poproszę o wybaczenie".
Tak jest najczęsciej.

205. Data: 2008-12-02 10:34:41

Temat: Re: Ale to już było? - no to jeszcze raz.
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomościnews:gh1el6$kpk$1@news.onet.pl...

> raczej rozumu

Jestes tego pewien?
Ja mam o tym inne zdanie. Psp teraz, a psp kiedys to zupelnie inna
bajka.
Na szczescie wrocil Redart, by choc troche przypomniec stare dobre
czasy.

Pozdrawiam,
F.

206. Data: 2008-12-02 11:05:21

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]
bajka.
Na szczescie wrocil Redart, by choc troche przypomniec stare dobre

No bez przesady ... ;)))
Nie wiem, jakie Ty czasy pamiętasz, ale ja pamiętam takie, gdzie
dominowali Bluzgacz z Kominkiem (a nawet cała paczka Kominkowych)

Dziś vonBraun się tu znacznie rzadziej pojawia, ale się pojawia, jak jest
wielka potrzeba.

No nie widzę Alla, ale np. Slawek-PM też tu raz na jakiś czas zagląda.
Zbój też znacznie oszczędniejszy w słowach, ale jest tu.

207. Data: 2008-12-02 11:12:20

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Redart<r...@o...pl>

[...]
> Nie wiem, jakie Ty czasy pamiętasz, ale ja pamiętam takie, gdzie
> dominowali Bluzgacz z Kominkiem (a nawet cała paczka Kominkowych)

Najgorsze były czasy Skajtaśmy, ale Ty się chyba tutaj wtedy nie pojawiałeś.

> Dziś vonBraun się tu znacznie rzadziej pojawia, ale się pojawia, jak
> jest wielka potrzeba.

I chwała mu za to.

> No nie widzę Alla,

Całe szczęście.

> ale np. Slawek-PM też tu raz na jakiś czas zagląda.
> Zbój też znacznie oszczędniejszy w słowach, ale jest tu.

Ano.

Gaw.

208. Data: 2008-12-02 11:28:45

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

wiadomościnews:gh1el6$kpk$1@news.onet.pl...

> Jestes tego pewien?

skoro zrozumiał to co dostał, to jestem pewien.

> Ja mam o tym inne zdanie. Psp teraz, a psp kiedys to zupelnie inna
> bajka.

każda bajka coś ze sobą niesie, pytanie - na ile to rozumiemy.

> Na szczescie wrocil Redart, by choc troche przypomniec stare dobre
> czasy.

nie żyj zbyt długo starymi czasami - to nie higieniczne :)
/to zdaje się parafraza leca/

--
http://www.lastfm.pl/label/trener
"quem bate para ensinar, ensina a bater"

209. Data: 2008-12-02 11:39:50

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2 Gru, 12:28, tren R <t...@p...pl> wrote:

wiadomościnews:gh1el6$kpk$1@news.onet.pl...

> skoro zrozumiał to co dostał, to jestem pewien.

Mial szczescie, ze ja otrzymal.
Dzieki rozumowi mogl ja wykorzystac.

> każda bajka coś ze sobą niesie, pytanie - na ile to rozumiemy.

Ano wlasnie... Na ile to rozumiemy i czy chcemy w ogole cos zrozumiec.

> nie żyj zbyt długo starymi czasami - to nie higieniczne :)

Musialbym przestac czytac Redarta, a to nie wchodzi w gre :)

Pozdrawiam,
F.

210. Data: 2008-12-02 12:21:46

Od: "Redart" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Musialbym przestac czytac Redarta, a to nie wchodzi w gre :)
Normalnie łezka się w oku skręciła ...
O cio chodzi ? ;)

Literatura
Mulholland Drive