Re: Alergia...

From: "Kuba Ginalski" <j...@c...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: Alergia...
Date: Tue, 13 Apr 2004 11:06:49 GMT

Użytkownik "Rafał" <k...@t...w.pl.chyba.pl> napisał w wiadomości
news:c5fajk$dqi$1@news.onet.pl...

> Witam.
>
> Mam problem... Jeszcze kilka lat temu nie miałem, pojawiło się z rok temu?
> Jestem uczulona na pyłki traw, niektóre drzewa, no i na sierść kotów i
> psów, oraz niestety na pewien skłądnik kurzu. W domu mam kota (i to od
> kilku lat), jednak znoszę go zupełnie nieźle.
> Czasami bywam jednak w miejscach, gdzie unoszą się toy kurzu, lub
> przebywa jakieś zwierzę (kot,pies), z którym nie miałem, albo mam bardzo
> rzadki kontakt i wtedy zaczyna się... Horror... Jeżeli atakuje mnie
> katar, to da się to jeszcze jakoś, przeżyć, jednak atak kaszlu,
> [...]

polecam udac sie do lekarza specjalisty i odczulic sie na to wszystko.
ja obecnie jestem w 2 roku przyjmowania szczepienia przeciwko pylom brzozy,
topoli i czegostam jeszcze.
Jesli chodzi o alergie - to im starszy jestes tym wieksze jest ryzyko
zachorowalnosci na astme. Wiec alergie musisz uleczyc i to bezzwlocznie
pozdrawiam
kuba