Alergia

1. Data: 2001-05-03 21:09:08

Temat: Alergia
Od: "Tomasz Świątek" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Mam problem, a konkretnie chodzi o alergię na pyłki kwiatowe, na wszystko co
kwitnie, sierść kotów itp. Czym to leczyć?- o ile się w ogóle da to wyleczy
ć.. Czy są jakieś preparaty które pomogą mi 'przejść' przez ten ciężki dla m
nie okres? Które są najskuteczniejsze? I czy mogę po ich zażyciu prowadzić s
amochód?
Bardzo proszę o pomoc.

pozdrawiam Tomek
s...@k...net.pl

2. Data: 2001-05-05 19:01:38

Temat: Re: Alergia
Od: "Marian" <u...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Mam problem, a konkretnie chodzi o alergię na pyłki kwiatowe, na wszystko
co
> kwitnie, sierść kotów itp. Czym to leczyć?

Zapisz sie do alergologa, zrób testy

> o ile się w ogóle da to wyleczyć.

To zależy, sa szczepioniki odczulające (np. Pollinex Bencard) ale ze
skutecznością bywa różnie. Nie wykluczone że do końca leczenie objawowe
> Czy są jakieś preparaty które pomogą mi 'przejść' przez ten ciężki dla
mnie okres? Które są najskuteczniejsze?
ZYRTEC tabletki, INTAL areozol (płuca-komórki tuczne) OPTICROM (oczy-Intal w
płynie), nos i gardło

> I czy mogę po ich zażyciu prowadzić samochód?
Hmm .... zależy jak bedziesz ragował na ZYRTEC (na opakowaniu jest
ostrzezenie)

3. Data: 2001-05-20 08:45:27

Od: "TWEEDY" <1...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Świątek napisał(a) w wiadomości: <9cshhs$5vc$1@news.tpi.pl>...
>Mam problem, a konkretnie chodzi o alergię na pyłki kwiatowe, na wszystko
co
>kwitnie, sierść kotów itp. Czym to leczyć?-

Kwestia "czym" pozostaje zawsze dla lekarza, natomiast nie da się ukryć iz
trzeba to leczyć, ponieważ alergia nie leczona może przejść w inne
schorzenia, a poza tym po co się tak męczyć.

>ć.. Czy są jakieś preparaty które pomogą mi 'przejść' przez ten ciężki dla
>nie okres? Które są najskuteczniejsze? I czy mogę po ich zażyciu prowadzić
>amochód?

Są preparaty. A w związku z rosnącą liczbą alergików rośnie też liczba leków
dla nich. W ciągu sezonu pyłkowego jestem cały czas na lekach, a mimio to
prowadzę aktywne życie, uprawiam sport, jeżdżę samochodem i wcale nie
przeszkadza mi w tym zażywanie leków.
W tej chwili zażywam FLONIDAN, Budesonid do nosa i CROMOHEXAL do oczu.
Przed sezonem pylenia , dostawałem iniekcje CATALETu.
Nie polecałbym "cudownych" leków homeopatycznych.

TWEEDY
{ Odpowiadając usuń cyferki z mojego adresu }
{ Lub d...@i...pl }
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

4. Data: 2001-05-21 13:37:26

Od: "Tadeusz Bienkowski" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W tej chwili zażywam FLONIDAN, Budesonid do nosa i CROMOHEXAL do oczu.
> Przed sezonem pylenia , dostawałem iniekcje CATALETu.
> Nie polecałbym "cudownych" leków homeopatycznych.
>

> TWEEDY

Czesc
Ja uzywam od paru lat ZYRTECa, jedna kapsulke dziennie przez pare tygodni w
kwietniu, maju.
Co znaczy nie polecam cudownych lekow.
Czy nie dotyczy to ZYRTECu, chociaz on chyba nie homeopatyczny.

TB

oddawanie krwi
biale plamki na zebach
obumarcie plodu - zakaz lyzeczkowania?