Alergia a plyn do soczewek

1. Data: 2006-09-18 19:52:14

Temat: Alergia a plyn do soczewek
Od: Mateusz Papiernik <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Od grudnia do marca nosilem soczewki kontaktowe (Acuvue Advance).
Pozniej takze, lecz pojawily sie problemy z czerwienieniem oczu.
Poniewaz jestem alergikiem, udalem sie do okulisty zeby sprawdzic, czy
to nie kwestia alergii na pylki i inne smieci fruwajace w powietrzu.
Owszem, pani doktor stwierdzila problemy alergiczne, zapisala mi rozne
krople do oczu i zasugerowala odstawienie soczewek na czas wiosny/lata
ze wzgledu na intensywne pylenie. Tak tez zrobilem - teraz jednak
wrocilem do soczewek i problem pojawil sie znowu. Przypomnialem sobie
jednak, ze w okolicach wiosny skonczyl mi sie plyn iWear ktorego
uzywalem i kupilem OptiFree ktorego uzywam do dzisiaj. Czy plyn moze byc
powodem alergii i czerwienienia oczu? Zamierzam kupic iWear ponownie i
sprawdzic, czy nie bedzie lepiej - jednak wydawalo mi sie, ze plyny nie
powinny miec takiego wplywu. A moze jednak sie myle?

Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
m...@m...net, http://www.maticomp.net

2. Data: 2006-09-19 18:58:08

Temat: Re: Alergia a plyn do soczewek
Od: -Dorota- <d...@N...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

Mateusz Papiernik wrote:
[...]
> [...]
> sprawdzic, czy nie bedzie lepiej - jednak wydawalo mi sie, ze plyny nie
> powinny miec takiego wplywu. A moze jednak sie myle?

Moim zdaniem płyn może powodować takie objawy - mi się zdarzyło, że
czerwienienie oczu ustąpiło po zmianie płynu.

--
Dorota Kulas
dorotaq (at) polbox.com

3. Data: 2006-09-20 06:27:25

Od: Mateusz Papiernik <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

-Dorota- napisał(a):
> Moim zdaniem płyn może powodować takie objawy - mi się zdarzyło, że
> czerwienienie oczu ustąpiło po zmianie płynu.

Dzieki wielkie. Sprobuje zmienic plyn spowrotem na ten, ktorego uzywalem
na poczatku - byloby fajnie jakby objawy ustapily :)

--
Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
m...@m...net, http://www.maticomp.net

Gronkowiec zlocisty
Kichanie po basenie
angina ?
Artroskopia kolana - rehabilitacja - JAK DLUGO?
zmiany zwyrodnieniowe ?