Ali, fan diety rabinow i jego kulturalne dyskusje o dietach:)

11. Data: 2006-08-27 18:48:45

Temat: Re: Ali, fan diety rabinow i jego kulturalne dyskusje o dietach
Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
> eco7n8$1h4$...@i...gazeta.pl...
>
> co ty godosz, co ty godosz!? delirium monstre!

....teraz nie widzimy ewidentnych antysemickich tresci za ktore we Francji
podobno wsadzaja do pierdla?....widziales za to je tam, gdzie ich nie bylo,
czyli w moich postach...

-----
Jeff

12. Data: 2006-08-28 07:28:47

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
ecsnub$ho3$...@i...gazeta.pl...

> .hmm...tak myslisz??.....no to sprobujemy sprawdzic jak dziala ta
> organizacja
> w Polsce, o ktorej tu juz wspominalem, ostrzegajac cie abys sie uspokoil
> buraku:
>
> http://www.hotline.org.pl/en/news.html?nid=58

myslisz ze twoimi bluzgami i ciagotami antysemickimi tez sie zajma!?

Jurek

13. Data: 2006-08-28 09:58:53

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> myslisz ze twoimi bluzgami i ciagotami antysemickimi tez sie zajma!?
> Jurek

Kto to jest ten Jeff? Dlaczego mierzy inną miarką siebie a inną pozostałych?
On może ubliżać, a na słowo "drogi" się oburza?
Sam stale robi jakieś antysemickie "wycieczki" ale bezpodstawnie zarzuca
podobne
zachowania innym. O co tu chodzi? Najlepszą obroną jest atak?
Dziwne.
jangr

14. Data: 2006-08-28 10:13:24

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jangr" <j...@i...pl> a écrit dans le message de news:
ecuesm$ddj$...@n...news.tpi.pl...
> Kto to jest ten Jeff?

osoba z problemami :), ktora do szalu doprowadza to, ze ktos osmiela sie nie
"padac na kolana" przed "wiedza" jaka raczy destylowac na grupach
dyskusyjnych.

>Dlaczego mierzy inną miarką siebie a inną pozostałych?

bo ona to jest "ktos" , anie "szara masa" ;)

> zachowania innym. O co tu chodzi? Najlepszą obroną jest atak?
> Dziwne.

i to trwa od bardzo dawna !

15. Data: 2006-08-28 11:03:23

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dyskusyjnych.
> bo ona to jest "ktos" , anie "szara masa" ;)

Kiedyś pisałem z Hanną Carison z Toronto. Podobno była to rzeczywista
a nie wirtualna postać, była znana "w kręgach". Później przyjęła nick Clay.
Niektórzy twierdzą że Jeff to też ona. Jak jest w rzeczywistości?
Niezła zagadka. Jeżeli to jest ta sama osoba, to dlaczego by się
wypierała, że jest kobietą? W jakim celu?
Chociaż sposób wypowiedzi trochę może o tym świadczyć.
Pozdrawiam,
jangr

16. Data: 2006-08-28 19:20:45

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Kiedyś pisałem z Hanną Carison z Toronto. Podobno była to rzeczywista
> a nie wirtualna postać, była znana "w kręgach".

> Później przyjęła nick Clay.

To zangielszczona parafraza kilku literek jej prawdziwego nazwiska.

> Niektórzy twierdzą że Jeff to też ona. Jak jest w rzeczywistości?
> Niezła zagadka. Jeżeli to jest ta sama osoba, to dlaczego by się
> wypierała, że jest kobietą? W jakim celu?

1. Bo niegdyś ha naszej grupie jako kobieta/Anna/Hanna Carison/Annaklay straciła w
końcu
zaufanie dyskutantów, więc nowy nick dawał jej nową szansę z "czystym kontem"
zaufania
jej rozmówców.
2. Niestety to prawda, że na ogół lepiej jest traktowana TA SAMA wypowiedź autorstwa
mężczyzny, niż autorstwa kobiety. I Annaklej o tym już wie, dlatego konsekwentnie
trzyma
się męskiego nicka :)
3. Niestety ona zapomina o jednej istotnej różnicy: wypowiedzi facetów są na ogół
lapidarne, konkretne i nie wykazują w dyskusjach w sieci agresji słownej ZWŁASZCZA
wobec
kobiet (to taki dżentelmeński odruch typowych Polaków, czasem nawet nieuświadomiony).

Natomiast Annaklej nie ma takich skrupułów wobec kobiet... 8)
ja TEŻ zresztą NIE MAM, dlatego że jestem też kobietą... :)

> Chociaż sposób wypowiedzi trochę może o tym świadczyć.

Po szczegółowej analizie jej wieloletnich produkcji na wielu grupach i forach
w I-necie twierdzę, że to JEST "nasza droga Annaklay", z którą mieliśmy kiedyś
nieprzyjemność na naszej opty grupie.

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r.]
...A towarzyszami i to wlasnie ortodoksyjnego stalinizmu to wy pozostaliscie w

17. Data: 2006-08-29 12:30:33

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> wypierała, że jest kobietą? W jakim celu?
> Chociaż sposób wypowiedzi trochę może o tym świadczyć.

..powiadasz ze pisales z ta kobieta?....no wlasnie, z informacji ktore
znalazlem w necie wynika, ze pisales z nia bo miales powazne problemy z dieta
Kwasniewskiego...i na skutek tego pisania z H.C. ta diete zmieniles, do czego
nie chcesz sie teraz publicznie przyznac.....natomiast w ramach zyczliwej
wdziecznosci bez skrupulow usilujesz teraz ta osobe skompromitowac sugerujac
w powyzszym poscie, ze ona to ja....dlaczego to robisz, skoro ktos ci
zyczliwie pomogl i poswiecil na to sporo czasu oraz przekazal ci informacje
ktore ci podobno pomogly ?

..ciekawe tez dlaczego teraz ewiedntnie popierasz osoby ktore nie pomogly ci
kompletnie nic, pomimo ze je o to prosiles bezskutecznie przez kilkanascie
miesiecy
(to rowniez wynika z materialow w ktorych posiadaniu jestem),
ale za to te same osoby robia wszystko, aby wlasnie takie informacje o
absurdalnosci diety tzw. optymalnej nie przedostaly sie do publicznej
wiadomosci....ba, co ciekawe ty sam nadal rozglaszasz ze stosujesz diete DO,
ktorej tak naprawde wcale juz nie stosujesz ...i wypisujesz
odezwy pochwalne na temat tej diety i samego Kwasniewskiego...i robisz to
wszedzie gdzie tylko sie da....

...miales jakas dluzsza praktyke w ktoryms z wydzialow K.C.PZPR lub jakims
innym podobnego typu urzedzie jeszcze za czasow komuny?

..bo mi to ewidentnie na tego typu profesjonalizm wyglada, a nie na znajomosc
zagadnien dietetycznych....

-----
Jeff

18. Data: 2006-08-29 12:48:17

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w powyzszym poscie, ze ona to ja....dlaczego to robisz, skoro ktos ci
> zyczliwie pomogl i poswiecil na to sporo czasu oraz przekazal ci

Podobno? Skąd wiesz? Jasnowidz czy co? Adin, dwa, tri ...

> [...]
> kompletnie nic, pomimo ze je o to prosiles bezskutecznie przez kilkanascie
> miesiecy (to rowniez wynika z materialow w ktorych posiadaniu jestem),

Albo opublikuj tutaj wszystkie posiadane przez ciebie materiały, to
podyskutujemy,
albo opracuj je i podaj tu w skrócie. Jak mam się odnieść do takich
ogólników? No, do roboty.

> ale za to te same osoby robia wszystko, aby wlasnie takie informacje o
> absurdalnosci diety tzw. optymalnej nie przedostaly sie do publicznej
> wiadomosci....

To raczej ty robisz wszystko, aby takie informacje ... itd ... nie
przedostały się.

> ... ba, co ciekawe ty sam nadal rozglaszasz ze stosujesz diete DO,
> ktorej tak naprawde wcale juz nie stosujesz

Dużo wiesz, co ja stosuję, a czego nie stosuję. Jesteś śmieszny.

> ...i wypisujesz
> odezwy pochwalne na temat tej diety i samego Kwasniewskiego...i robisz to
> wszedzie gdzie tylko sie da....

No, gdzie? Na płotach i w toaletach? A może da się gdzie indziej? Gdzie???

> ...miales jakas dluzsza praktyke w ktoryms z wydzialow K.C.PZPR lub jakims
> innym podobnego typu urzedzie jeszcze za czasow komuny?

Tajemnica.

> ..bo mi to ewidentnie na tego typu profesjonalizm wyglada, a nie na
> znajomosc zagadnien dietetycznych....
> Jeff

Wal się, Anno Klej.

19. Data: 2006-08-29 13:38:57

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> miesiecy
> (to rowniez wynika z materialow w ktorych posiadaniu jestem),

Uważaj Krystyno, bo są na Ciebie stale materiały...
Że to chce się tej osobie chować jakieś "materiały", myśleć o tym... To
jakaś niesamowita obsesja !!!!!!!!!!!!!!!

> [...]
> ktorej tak naprawde wcale juz nie stosujesz ...i wypisujesz
> odezwy pochwalne na temat tej diety i samego Kwasniewskiego...i robisz to

Krystyno!!! Ile dr Kwaśniewski Tobie płaci? Bo musi bardzo dużo, jeżeli na
diecie optymalnej nie jesteś, a jednak ją rozgłaszasz ...
To tak w kwestii formalnej...
Jakim trzeba być zaiste cymbałem żeby uważać, że nie jesteś na DO po tym co
o niej piszesz...
A może nie cymbałem, tylko nieumiejętnym wyciąganiem wniosków, nielogicznym
rozumowaniu...
Ale to jednak wychodzi, że jest się jednak cymbałem, nawet do kwadratu...
Ani z tej, ani z tej... A już chciałem tę osobę trochę
"usprawiedliwiić"...ale się nie da...:)))

Pozdrawiam Jurek M.

20. Data: 2006-08-29 13:41:22

Od: " Jeff" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> Podobno? Skąd wiesz? Jasnowidz czy co? Adin, dwa, tri ...

..nie rozumiesz tekstu pisanego?.... wiem to wszystko o tobie, na podstawie
tekstow ktore osobiscie na ten temat zamniesciles w sieci...

> Albo opublikuj tutaj wszystkie posiadane przez ciebie materiały, to
> podyskutujemy,
> albo opracuj je i podaj tu w skrócie. Jak mam się odnieść do takich
> ogólników? No, do roboty.

.jesli je opracuje, to tylko i wylacznie w jednym celu i aby je przeslac
ale.... do prokuratora....

> To raczej ty robisz wszystko, aby takie informacje ... itd ... nie
> przedostały się.

..rzeczywiscie....ja naglasniam twoje klamstwa, dlatego ze chce je
ukryc...typowa dla ciebie buraku logika....

> Dużo wiesz, co ja stosuję, a czego nie stosuję. Jesteś śmieszny.

..ty nie tylko ze jestes smieszny ale i zalosny, bo wyjatkowo nieudolnie
klamiesz i oszukujesz....zapominajac o tym co wczesniej naopowiadales w
sieci....teraz nagle szukasz mineralow...a po co ci te mineraly ofermo, skoro
dieta ktora stosujesz taka idealna jest, a sam Kwasniewski to geniusz
dietetyki przesladowany przez naukowcow i mafie medyczno-farmaceutyczna?

> No, gdzie? Na płotach i w toaletach? A może da się gdzie indziej? Gdzie???

...no nie.....he,he,he.....pewnie to twoj klon na tej grupie i innych sie
produkuje....

> Tajemnica.

...zadna tajemnica, to widac po twoich tekstach...ten sam poziom intelektu:)

> Wal się, Anno Klej.

...no i prosze kultura i sloma wystajaca z buciorow, cale szczescie ze nie
jestem kobieta, bo bym sie czul na pewno dotkniety....
he, he,he...prymitywny chamie:)

.oj, nerwy wyraznie nawalaja towarzyszu ?..a nie prosciej pisac po prostu
PRAWDE ????

+++++++
Jeff

Domain For Sale: Auction Airsoft .co .uk
Do Sz. P. Sławomira Matewckiego
Re: Opinia IŻ o DO
Ale jaja...
RAK