Allegrowa Policjantka Tib handluje testerami

1. Data: 2004-09-07 19:11:59

Temat: Allegrowa Policjantka Tib handluje testerami
Od: "niezła dupa" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiesz allegrowa kapo,że handel testerkami i próbkami jest zakazany ? Jak
jesteś taka porządna i uczciwa, tropisz innych, to skąd na twojej aukcji
testery podkładów, lakierów do paznokci , szminek i innych tym podobnych ? Z
której perfumerii to wyniosłaś? Bo chyba nie kupiłaś, szczurku, buehehe!

1. Data: 2004-09-07 20:19:14

Od: Drwal <z...@d...sie> szukaj wiadomości tego autora

niezła dupa napisał(a):
> [...]
> której perfumerii to wyniosłaś? Bo chyba nie kupiłaś, szczurku, buehehe!

Skoro tak jest to ja zglos, gdzie tkwi problem bo nie wiem?

--
eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
znudzil mi sie...

1. Data: 2004-09-07 20:31:42

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-09-07 22:19, Użytkownik Drwal napisał:

> Skoro tak jest to ja zglos, gdzie tkwi problem bo nie wiem?

problem pewnie tkwi w tym ze ta sa klamstwa i to "cos" nie ma dowodow na
to co pisze...

ot szczeniackie zachowanie...

pozdr

1. Data: 2004-09-07 21:29:14

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezła dupa wrote:

> [...]
> której perfumerii to wyniosłaś? Bo chyba nie kupiłaś, szczurku, buehehe!

Dyskusje z anonimowymi tchorzami, zlodziejami i handlujacymi podrobkami
oszustami to strata czasu, niezmienie moge na zyczenie Allegro udowodnic
legalnosc i oryginalnosc sprzedawanych w przeszlosci kosmetykow. Na
zyczenie Allegro, a nie byle tchorzliwego chama o nickach swiadczacych o
poziomie i intelekcie, totez dla mnie eot, szkoda czasu na kopanie
spaniela ;-)

T., ubawiona reakcja oszustow z listy - az strach pomyslec, co dalej ;-)

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-09-07 21:41:16

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nick(i) wrote:

> problem pewnie tkwi w tym ze ta sa klamstwa i to "cos" nie ma dowodow
> na to co pisze...
>
> ot szczeniackie zachowanie...
>
> pozdr

Nawet jeśli te zarzuty są prawdziwe, to sposób ich przedstawienia pozostawia
wiele do życzenia. Tib co jakiś czas raczy nas sprawozdaniami na temat
nieuczciwych Allegrowiczów, więc ktoś zrobił to samo. Mniejsza o to, czy
miał rację, czy po prostu chciał się zemścić. Osobiście uważam, że ta grupa
niekoniecznie jest właściwym miejscem do załatwiania tego typu spraw.

Ligeia

--
"Wielkie prawdy rodzą się z herezji."

George Bidwell
"Henryk VIII. Rubaszny Król Hal"

1. Data: 2004-09-07 21:59:27

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ligeia wrote:

> [...]
> miał rację, czy po prostu chciał się zemścić. Osobiście uważam, że ta grupa
> niekoniecznie jest właściwym miejscem do załatwiania tego typu spraw.

Dwa drobiazgi - ataki na moja osobe i moje byle aukcje zaczely sie od
opublikowania listy. Atakuja anonimowi tchorze - nietrudno sie domyslic,
ze to handlarze podrobkami, czyli oszusci i zlodzieje.
Drobiazg drugi - nie jestem anonimowa, wszelkie przeprowadzane przeze
mnie transakcje na Allegro byly jawne, legalne i o naszej uczciwosci
swiadcza o tym uzyskane przez nas (prowadzilam konto wspolnie z TZ)
komentarze.

Szkoda mi czasu na bzdury, naprawde, nie mam go na dyskusje z
oszustami, ktorzy nie maja odwagi przedstawic siebie (dlaczego?;-)),
swojego konta na Allegro (dlaczego?;-)) i udowodnic tego, co mowia.
Jesli kogos bawi grzebanie sie w piaskownicy z kalekami i tchorzami,
niech sie bawi, ja na to czasu nie mam, tym bardziej, ze przygotowuje
niespodzianke ;-)

T.

1. Data: 2004-09-07 22:16:15

Od: PAKO <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tib napisał:
ciach:

a gdzie ta lista????

pozdrawiam
Pako

1. Data: 2004-09-07 22:21:03

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

PAKO wrote:

> Użytkownik Tib napisał:
> ciach:
>
> a gdzie ta lista????

Lista jest czasowo zdjeta - czasowo, tzn do zakonczenia przygotowywania
tego, co przygotowuje. Mozliwe, ze ulegnie przeksztalceniu. trudno mi
podac jakis konkretny termin reaktywacji, jako ze polskie urzedy i
organizacje dzialaja we wlasciwym sobie trybie i calkiem zwyczajnie
musze czekac na swoja kolej, odpowiedzi itp.

T. zaangazowana ;-)

1. Data: 2004-09-07 22:57:31

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tib wrote:
> T. zaangazowana ;-)

Takich ludzi brakuje :-)

--
Kometa GG 2138081
Moje aukcje: http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=199

1. Data: 2004-09-07 23:02:58

Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kometa wrote:

> Takich ludzi brakuje :-)

Jak nas biurokracja nie zezre w drodze do sukcesu to wroce i zarumienie
sie wdziecznie, a poki co prosimy zainteresowanych o trzymanie kciukow.
:-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg
|-mamo pomurz chomik uciekl-|
GG 41717 : http://www.grupa.szantymaniak.pl/?Tib

Smagła
Test programu AnoMail
gdzie EKINOS w Katowicach
różnica między żelem pod prysznic a płynem do kąpieli :)
Miraculum-Warszawa