Re: Aluminium na sciane w kuchni?

From: "T.Zon" <z...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Aluminium na sciane w kuchni?
Date: Fri, 29 Mar 2002 15:28:30 +0100

Teo napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam,
>
>Czym mozna wylozyc kuchenne sciany miedzy blatem a szafkami, zeby wygladalo
>to jak blacha aluminiowa lub szczotkowana stal?

Ja mam to wylozone panelami drewnopodobnymi z okleina "metalowa" Grubosc
kolo 1 cm. Montowane sa na prowadnicy z przeplotem w kratke wisnia,
aluminium. Dobrze sie to utrzymuje przez rok uzytkowania nie bylo zadnych
problemow. O przepraszam zrobilem ryse a zona chciala ja zamaskowac i
popsikala sprajem srebrnym ... - mimo polerowania nie udalo mi sie uzyskac
efektu drapanego aluminium :-( Wisi rekawica teraz.

Kupowalem w salonie meblowym HTH - nie wiem czy sprzedadza sam panel bo
zdaje sie ze to importuja z Danii ale mozna spytac.

Pozdrawiam
Zonzi