Aluminium na sciane w kuchni?

1. Data: 2002-03-28 15:35:24

Temat: Aluminium na sciane w kuchni?
Od: "Teo" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czym mozna wylozyc kuchenne sciany miedzy blatem a szafkami, zeby wygladalo
to jak blacha aluminiowa lub szczotkowana stal?

Znalazlem panele w formie cienkiej plyty (ponizej 0,5 cm, z mdf ?) pokrytej
okleina w żądanym kolorze (aluminiowe oferuje m.in. IKEA). Okleine owa mozna
kupic oddzielnie, w formie cienkiego arkusza (juz nie w IKEA ;)). Kosztuje
toto ok. 125 zl / m.kw. Niestety, kupic trzeba minimum arkusz: 3 x 1,25 m.
Potrzeba mi ok. polowe mniej. Czy ktos wie, gdzie dostane mniejsze wymiary?

Czym jeszcze moge wylozyc sciany, zeby uzyskac podobny efekt? Czy sa np.
jakies tapety dobrze imitujace metal? Kontakt z nadmiarem wody lub wysoka
temperatura u mnie im nie grozi.

Pozdrawiam

Teo

1. Data: 2002-03-29 09:33:33

Temat: Re: Aluminium na sciane w kuchni?
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Teo pisze:

>Czym jeszcze moge wylozyc sciany, zeby uzyskac podobny efekt? Czy sa np.
>jakies tapety dobrze imitujace metal?

srebrna farba w sprayu napylona na plyte z gladka powierzchnia daje
podobny efekt, ale nie wiem czy sprosta twoim oczekiwaniom

1. Data: 2002-03-29 11:34:08

Od: "Teo" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bolek" <a...@i...pl> proponuje:

> srebrna farba w sprayu napylona na plyte z gladka powierzchnia daje
> podobny efekt, ale nie wiem czy sprosta twoim oczekiwaniom

Nie pasuje. Po pierwsze, nie ma byc zadnej plyty, ino cos cienkiego na
sciane. Po drugie, farbe latwo zarysowac. Po trzecie, czy wyjdzie to ladnie?

Inne pomysly?

Pozdrawiam

Teo

1. Data: 2002-03-29 14:28:30

Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Teo napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam,
>
>Czym mozna wylozyc kuchenne sciany miedzy blatem a szafkami, zeby wygladalo
>to jak blacha aluminiowa lub szczotkowana stal?

Ja mam to wylozone panelami drewnopodobnymi z okleina "metalowa" Grubosc
kolo 1 cm. Montowane sa na prowadnicy z przeplotem w kratke wisnia,
aluminium. Dobrze sie to utrzymuje przez rok uzytkowania nie bylo zadnych
problemow. O przepraszam zrobilem ryse a zona chciala ja zamaskowac i
popsikala sprajem srebrnym ... - mimo polerowania nie udalo mi sie uzyskac
efektu drapanego aluminium :-( Wisi rekawica teraz.

Kupowalem w salonie meblowym HTH - nie wiem czy sprzedadza sam panel bo
zdaje sie ze to importuja z Danii ale mozna spytac.

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2002-03-29 15:17:29

Od: "Teo" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"T.Zon" <z...@p...onet.pl> napisał:

> Ja mam to wylozone panelami drewnopodobnymi z okleina "metalowa"

> Kupowalem w salonie meblowym HTH - nie wiem czy sprzedadza sam panel bo
> zdaje sie ze to importuja z Danii ale mozna spytac.

O czyms takim wlasnie mysle, ino w wersji "bez plyty" - metalowa okleina
bezposrednio na sciane.
Oferte HTH juz znam. Sam panel sprowadza bez problemu (ostatnio zrealizowali
moje zamowienie dotyczace - uwaga - d-w-o-c-h uchwytow do szafek ;))))

Jest tylko jedna drobna kwestia - ceny w HTH sa absolutnie CHORE. Identyczny
panel mozna w Polsce kupic kilkukrotnie taniej niz w HTH...

Pozdrawiam

Teo

blaty robocze 70 cm
pralka