Re: Aluminium na sciane w kuchni?

From: "Teo" <a...@h...com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Aluminium na sciane w kuchni?
Date: Fri, 29 Mar 2002 16:17:29 +0100

"T.Zon" <z...@p...onet.pl> napisał:

> Ja mam to wylozone panelami drewnopodobnymi z okleina "metalowa"

> Kupowalem w salonie meblowym HTH - nie wiem czy sprzedadza sam panel bo
> zdaje sie ze to importuja z Danii ale mozna spytac.

O czyms takim wlasnie mysle, ino w wersji "bez plyty" - metalowa okleina
bezposrednio na sciane.
Oferte HTH juz znam. Sam panel sprowadza bez problemu (ostatnio zrealizowali
moje zamowienie dotyczace - uwaga - d-w-o-c-h uchwytow do szafek ;))))

Jest tylko jedna drobna kwestia - ceny w HTH sa absolutnie CHORE. Identyczny
panel mozna w Polsce kupic kilkukrotnie taniej niz w HTH...

Pozdrawiam

Teo