Re: Amalgamatowe pląby-świństwo fundowane przez KasyChorych!

Data: 2006-03-25 19:28:22
Temat: Re: Amalgamatowe pląby-świństwo fundowane przez KasyChorych!
Od: "Sky" <s...@o...pl>

Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
news:e043go$am4$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> wiesz, sol to tez sod i chlor, nie jedz soli bo umrzesz.

Kula w płot. Gdieś ty się edukował?! ;)
O ile wiem z biologii to rtęć akutat jest ciut mniej potrzebna czy przydatna
do naszego działania niż elektrolity oparte na owych skladnikach soli
mineralnych.

> [...]
> lepiej

> ale dlaczego panstwo? To sa plomby panstwa czy Twoje? Dlaczego ja mam
> placic za wymiane plomb pani Krysi z Pasikurowic, powiem krotko mam ja w
> dupie, jak chce niech sobie zmieni a jak nie ma kasy to niech krocej zyje,
> dobor naturalny, silniejsi/madrzejsi wygrywaja. Jak sam bede chcial tez
> sobie zmienie, wole zrobic to sam niz ma mi to zapewnic panstwo, pomysl
> przez ile instytucji przeplywa to moze kasy i jak powoli ta rzeka
pieniedzy
> traci na sile... I ile bedzie tak na prawde kosztowac wymiana 1 plomby...

Skoro tak to po co ci państwo?!
Wypisz się i już! :)
Ale jeśli jest ci jednak do czegoś potrzebne/skoro w nim tkwisz/ to gdy nie
będziesz spełniać wymagań jakie ono stawia -może się zdążyć że ono samo cię
wyalienuje -jak tego życzysz owym słabym -których słabość to często cena za
twoją czy innych "siłę".

Aleś ty krótkowzroczny -dalej swego nosa ani cala nie widzisz. ;)