Amazonki

1. Data: 2001-08-02 18:33:39

Temat: Amazonki
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co sadzicie o programie "Amazonki",a dokladniej to o uczestnikach?Magda.

1. Data: 2001-08-02 18:58:24

Temat: Re: Amazonki
Od: s...@p...onet.pl (Agnieszka) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-08-02 19:10:34

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>prezentowania własnych wdzięków, które niestety w połączeniu z nieustajacą
>werbalizacją ubogiego toku myslowego wiele tracą.Moż gdyby nie mówiły?

Hihi,fajnie to napisalas.Ja tego nie ogladam,za to moja cora trzy razy
dziennie.Co chwila wpada mi cos w ucho i nie wiem czy smiac sie czy
plakac.Faceci sa jeszcze jako-tacy,ale te panienki......skad oni je
wytrzasneli?
Magda.

1. Data: 2001-08-03 07:58:11

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9kc6p6$iqi$...@n...tpi.pl...
> Co sadzicie o programie "Amazonki",a dokladniej to o uczestnikach?Magda.

Tańczą...
tańczą...
tańczą...
Najbardziej spodobało mi się, jak narratorka powiedziała w którymś momencie:
"Po pracowitym i męczącym dniu amazonki i ich towarzysze relaksują się przy
muzyce" : D hehe, pracowitym dniu...
Normalnie ludzie : )
Może uroda powyżej przeciętnej...
Na każdy przykład można znaleźć kontrprzykład ; >

1. Data: 2001-08-03 14:04:48

Od: "TomM" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosty program = prości uczestnicy + prosta widownia

tomek

1. Data: 2001-08-03 19:19:17

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agnieszka <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000f01c11b85$a5b22380$1...@t...net.pl..
.

WITAM!
Nie oglądam tego programu z braku czasu. Ale teraz, po przeczytaniu
powyższej opinii, zwrócę szczególną uwagę na konwencję. Oczywiście podzielę
się wrażeniami. Pozdrawiam wszystkich!

Elizabeth

1. Data: 2001-08-04 10:11:19

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Prosty program = prości uczestnicy + prosta widownia
>
> tomek

Raczej prymitywny program = prymitywni uczestnicy + prymitywna widownia
Ciekawa jestem, co sądzą na temat nazwy tego programu prawdziwe Amazonki -
kobiety po apmutacji piersi.
Grażyna

1. Data: 2001-08-04 18:55:44

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"TomM"
> Prosty program = prości uczestnicy + prosta widownia

Jaki naród takie programy :(

1. Data: 2001-08-04 19:43:10

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<e...@p...onet.pl> wrote in message
> Ciekawa jestem, co sądzą na temat nazwy tego programu prawdziwe Amazonki -
> kobiety po apmutacji piersi.

Teraz nasuwa się pytanie (retoryczne). Czy prawdziwe Amazonki to kobiety po
amputacji piersi ??? ;o) Czy wiesz skąd wywodzi się nazwa ?
m a r g a r e t k a

1. Data: 2001-08-04 21:17:21

Od: "John Bean" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz nasuwa się pytanie (retoryczne). Czy prawdziwe Amazonki to kobiety
po
> amputacji piersi ??? ;o) Czy wiesz skąd wywodzi się nazwa ?
> m a r g a r e t k a

Według legendy, kobiety zamieszkujące amazońską dżunglę, obcinały sobie
jedną z piersi, aby móc lepiej napinać cięciwę łuku- czyli lepiej walczyć ze
swoimi wrogami, mężczyznami (:{}.

Dotyczy pomocy
Pomoc
Radzenie sobie ze stresem